اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان زنجان صورت گرفت؛

انتخاب سلطانیه و سهرین به عنوان مناطق نمونه الکترونیکی

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به اینکه یک شهر و یک روستا در استان زنجان برای تجهیز شدن به امکانات الکترونیکی برای معرفی به عنوان نمونه انتخاب شده‌اند، نام روستا و شهر مورد نظر را سهرین و سلطانیه اعلام کرد.

انتخاب سلطانیه و سهرین به عنوان مناطق نمونه الکترونیکی
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه شنبه در مراسم افتتاح سالن ورزشی روستای سهرین اظهار داشت: تجهیزات و فضاهای مجازی و الکترونیکی لازم برای تجهیز کردن روستای سهرین در دستور کار برای سال جاری قرار گرفته است.
وی با اشاره به آتش‌سوزی‌های رخ داده در گندم‌زارهای روستای سهرین تصریح کرد: در راستای کمک به جلوگیری از افزایش خسارت‌های ناشی از این آتش‌سوزی‌ها یک خودروی آتش‌نشانی به روستا اهدا می‌شود.
استاندار زنجان از دیگر طرح‌هایی که به زودی در روستای سهرین کلنگ‌زنی می‌شود به مجتمع خدمات بین‌راهی اشاره و تصریح کرد: با احداث این مجتمع به روستاهای سهرین، ارمغانخانه و روستاهای اطراف سرویس‌دهی می‌شود.
وی دیگر شاخصه مهم روستای سهرین را دشت و منطقه حفظت شده آن اعلام کرد و افزود: به زودی با نصب تجهیزات در منطقه از وجود 2 هزار و 300 آهوی موجود در دشت سهرین در راستای جذب توریست استفاده بهینه می‌شود.
رئوفی‌نژاد با اشاره به افتتاح چند طرح در منطقه قره‌پشتلو از جمله سالن ورزشی که نخستین آن در روستای سهرین است، گفت: ورزش استان زنجان از نشاط بالایی برخوردار است، که نشانه آن در کسب مقام‌های ملی و بین‌المللی است.
وی ورزش استان زنجان را از نظر ورزش‌های تیمی و انفرادی قوی برشمرد و تاکید کرد: این موضوع موجب ایجاد انگیزه در سنین مختلف برای ورزش کردن را فراهم می‌کند.
استاندار زنجان اضافه کرد: استان زنجان در بین 31 استان کشور جزو استان‌های برتر محسوب می‌شود.
استاندار زنجان از توجه ستاد عمران روستایی استان زنجان به امور ورزش سخن گفت و تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده طی برنامه‌ پنجم 500 فضای ورزش در 500 روستای استان زنجان احداث می‌شود.
وی تقویت فرهنگ ورزش روستایی را از برنامه‌های دولت عنوان کرد و گفت: با عملیاتی شدن برنامه‌های دولت برای ورزش روستاها، ورزش روستایی به لحاظ کیفی و کمی ارتقا می‌یابد.
رئوفی‌نژاد و هیئت همراه یک سالن ورزشی را هم در روستای سارمساقلو افتتاح کرد، که در این مراسم تصریح کرد: روستای سارمساقلو مورد توجه ویژه رئیس جمهور قرار گرفته است.
وی اجرای طرح‌های هادی و راه‌های روستایی را از جمله طرح‌های تعریف شده برای روستای سارمساقلو برشمرد و گفت: سایر مشکلات این روستا نیز بررسی و برای حل آنها اقدام می‌شود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول