اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت انجمن بی‌تاوان سنندج صورت گرفت؛

برپایی نمایشگاه رفتارشناسی فرقه تروریستی پژاک در سنندج

خبرگزاری فارس: نمایشگاه رفتارشناسی و آشنایی با اقدامات فرقه تروریستی پژاک به همت انجمن بی‌تاوان (بی‌گناه) در نگارخانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سنندج برپا شد.

برپایی نمایشگاه رفتارشناسی فرقه تروریستی پژاک در سنندج
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در این نمایشگاه، اهداف، برنامه‌ها و اقدامات فرقه تروریستی پژاک در قالب تابلوهایی برای بازدید عموم مردم به نمایش درآمده است.
بر اساس این گزارش؛ این نمایشگاه با هدف آشنایی مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان با عقاید، برنامه‌ها و اقدامات تروریستی فرقه تروریستی پژاک برپا شده است.
این گزارش حاکی‌است؛ نمایشگاه یاد شده که به همت سازمان مردم نهاد بی‌تاوان (بی‌گناه) سنندج راه‌اندازی شده است، با استقبال خوب مردم و به ویژه جوانان روبه‌رو است.
اکثر جوانان بازدید کننده، این نمایشگاه را بی‌نظیر عنوان کردند و آن را زمینه‌ای برای آشنایی بیشتر قشر جوان با چگونگی و هویت فرقه تروریستی پژاک می‌دانند.
امین کریمی معتقد است فرقه تروریستی پژاک که خود را حامی مردم کرد می‌داند و به گفته خودشان برای حمایت از مردم کرد تلاش می‌کنند، نه تنها این گفته درست نیست بلکه آنان دشمنان درجه یک مردم کرد در پوستین دوست هستند.
وی تمامی تلاش‌ها و برنامه‌های پژاک را ضد بشریت و بر عکس گفته‌های آنان خواند و افزود: ترور نیروهای حافظ میهن اسلامی و همچنین اخاذی از مردم  توسط آنان مصداق عینی عکس عمل آنان با گفتارشان است.
کمال خجسته نیز عقب‌ماندگی کردستان در زمینه توسعه‌یافتگی نسبت به سایر استان‌های دیگر را ناشی از حضور و اقدامات گروهک‌هایی مشابه پژاک در اوایل انقلاب در این منطقه دانست و گفت: به یقین این گروهک‌ها عامل فرار سرمایه‌گذاران در این مناطق مرزی و به ویژه کردستان بودند.
وی یادآور شد: نیروهای نظامی و امنیتی ما از توان بالایی در زمینه مقابله با این گروهک‌ها برخوردارند و اجازه اقدامات مشابه آنان در اوایل انقلاب در این مناطق را نخواهند داد.
به نظر برخی دیگر از افراد بازدید کننده از این نمایشگاه، استمرار چنین نمایشگاه‌هایی به ویژه بیان اهداف و برنامه‌های گروه‌های تکفیری نیز در کردستان الزامی است که باید مسئولان امر به این مهم توجهی ویژه داشته باشند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول