اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل راه و ترابری بوشهر خبر داد:

افتتاح و کلنگ زنی 86 میلیارد ریال پروژه راهسازی

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری استان بوشهر گفت: 34 پروژه راهسازی، راهداری و راه روستایی با اعتبار 86 میلیارد ریال در استان بوشهر افتتاح و کلنگ‌زنی میشود.

افتتاح و کلنگ زنی 86 میلیارد ریال پروژه راهسازی
علیرضا صفایی بوشهری صبح امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های راهسازی در استان بوشهر اظهار داشت: عمده این پروژه‌ها شامل احداث بزرگراه به طول شش کیلومتر و بهسازی و روکش آسفالت محورهای اصلی و فرعی به طول 27.6 کیلومتر است.
وی ایجاد روشنایی محور و نصب تابلو و روشنایی به طول 21.7 کیلومتر، چهار مورد رفع نقاط حادثه خیز، هشت مورد ساماندهی تقاطع‌های ورودی به بزرگراه ها و هفت مورد احداث راه روستایی را از دیگر پروژه‌های افتتاحی حوزه راه و ترابری استان بوشهر در هفته دولت امسال ذکر کرد.
صفایی بوشهری اظهار داشت: دراستان بوشهر 400 کیلومتر بزرگراه از مصوبات سفر رئیس جمهوری مصوب شده و اعتبارات آن نیز از وزارت نفت، وزارت راه و شهرسازی و تملک داراییها تامین میشود.
وی با اشاره به اینکه با اجرای این مصوبات طول بزرگراه ‌های استان بوشهر به یکهزار کیلومتر میرسد، ادامه داد:600 کیلومتر بزرگراه در استان بوشهر وجود دارد و ازلحاظ طول بزرگراه در بین استان های کشور رتبه ششم را داریم و  با احداث این 400 کیلومتر ممکن است به رتبه دوم تا سوم در آینده دست یابیم.
وی ادامه داد: ما به لحاظ حساسیتی که در زمستان روی پل کلل داشتیم عملیات شمع کوبی پل توسط قرارگاه انجام شده و تاکنون از 20 درصد پیشرفت فیزیکی برخورداراست.
صفایی بوشهری اضافه کرد: با توجه به برنامه زمان بندی و اعتباراتی که از وزارت راه و شهرسازی و همچنین از وزارت نفت برای این پروژه‌ها پیش بینی شده است جای قدردانی است و در راستای سیاست نظام براساس سند چشم انداز و برنامه پنجم توسعه و سیاست‌هایی وزراتخانه در ارتباط با پروژه‌های بوشهر پیش میرویم.
مدیر کل راه و ترابری استان بوشهر گفت: اکنون مسیر بوشهر به دیر به طول 187 کیلومتر توسط قرارگاه خاتم الانبیاء در دست اجراست که از پیشرفت فیزیکی قابل قبولی برخوردار است و هم چنین کمربندی کنگان به دیر، دیر به دوراهک، کمربندی برازجان به اهرم و برازجان به گناوه و گناوه به دیلم به طول 205 کیلومتر در دست اجراست.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول