اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیمارستان رضوی مشهد؛

کنگره بین‌المللی جراحی قلب و عروق رضوی برگزار میشود

خبرگزاری فارس: دبیر کنگره بین‌المللی جراحی قلب و عروق رضوی گفت: چهارمین کنگره بین‌المللی جراحی قلب و عروق رضوی با حضور بیش از 400 مهمان داخلی و خارجی در مشهد برگزار می‌شود.

کنگره بین‌المللی جراحی قلب و عروق رضوی برگزار میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد رجایی خراسانی ظهر امروز در نشست خبری کنگره بین‌المللی قلب و عروق رضوی، اظهار دشت: چهارمین کنگره بین‌ا‌لمللی قلب و عروق رضوی از 23 تا 25 شهریورماه در بیمارستان رضوی مشهد برگزار می‌شود.
وی افزود: حدود 200 مهمان خارجی از اروپا، آمریکا، آفریقا و شرق آسیا و نیز 200 مهمان داخلی به این کنگره دعوت شده‌اند.
دبیر کنگره بین‌المللی جراحی قلب و عروق رضوی با اشاره به حضور شخصیت‌های معتبر و دارای مقامات علمی بالا در دنیا در چهارمین کنگره بین‌المللی جراحی قلب و عروق رضوی، اظهار داشت: بیمارستان رضوی در راستای دو هدف اقدام به برگزاری چنین کنگره‌هایی کرده است، نخست آشنایی با نوآوری‌های جدید در زمینه جراحی‌های قلب و عروق و بومی‌سازی آن و نیز آشنایی با تجربیات افرادی که در این حوزه شاخص هستند.
رئیس بخش جراحی قلب و عروق بیمارستان رضوی از ارسال بیش از 300 مقاله داخلی و خارجی به دبیرخانه چهارمین کنگره بین‌المللی جراحی قلب و عروق رضوی خبر داد و خاطرنشان کرد: تمام دعوت‌شدگان به این کنگره جزو افراد معتبر و شاخص در حوزه قلب و عروق هستند.
وی بر پیشرفت‌های پزشکی کشور به ویژه در بخش قلب و عروق تاکید کرد و اظهار داشت: با حضور شخصیت‌های بزرگ خارجی در کشور جراحان و پزشکان ایرانی می‌توانند از تجربیات با ارزش آنان استفاده کنند. 
رجایی پیشرفت‌های غرب در عرصه پزشکی را بیشتر در راستای گسترش تکنولوژی‌های جدید همانند روبات‌ها دانست و افزود: تفاوت پیشرفت‌های پزشکی در ایران و غرب این است که پیشرفت‌های ایران روی تفکرات و اصولگرایی علمی است در حالی که غرب به دنبال ابداع فناوری‌های نوین مانند روبات‌هاست.
وی توجه به اصولگرایی علمی را راهی برای ساده‌تر و ارزان‌تر کردن درمان بیماری مهم خواند و گفت: بارها شاهد بوده‌ایم بیمارانی که در غرب درمان نشده‌اند با استفاده از روش‌هایی بر مبنای اصولگرایی علمی در ایران بهبود یافته‌اند.
دبیره کنگره بین‌المللی جراحی قلب و عروق رضوی برگزاری چهارمین کنگره قلب و عروق رضوی را در راستای شناخت تکنولوژی‌های قابل استفاده و سودمند مهم دانست و تاکید کرد: برخی فناوری‌هایی که در غرب در زمینه پزشکی ابداع می‌شود گران و بدون استفاده است با برگزاری چنین همایش‌هایی می‌توانیم با شناخت درست فناوری‌های نوین پزشکی از ورود تکنولوژی‌های گران و بی‌استفاده جلوگیری کنیم.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول