اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خبر داد:

کشف 67 هزار لیتر سوخت قاچاق در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: 50 فقره پرونده‌های سوختی به تعزیرات حکومتی ارسال که 41 فقره مختومه و مقدار سوخت کشف شده به میزان 67 هزار و 290 لیتر بوده که متخلفان این بخش نیز به بیش از 70 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

کشف 67 هزار لیتر سوخت قاچاق در مازندران
مهدی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری از راه‌اندازی میز خدمت در تعزیرات حکومتی مازندران خبر داد.
وی بیان داشت: ارائه اطلاعات و راهنما‌ییهای لازم به مراجعان در ارتباط با امور مربوط، دریافت مدارک مراجعان، انجام امور و درخواست‌های متقاضیان در اسرع وقت و در صورت لزوم اعلام تاریخ مراجعه بعدی با زمان ارائه خدمات نهایی به مراجعان، دریافت نتایج اقدامات انجام شده از واحدهای ذی‌ربط و اعلام آن به مراجعان را از مهم‌ترین وظایف میز خدمت است.
عباسی همچنین ملاقات همه روزه و حضوری با شهروندان را  از دیگر برنامه‌های این اداره در هفته دولت برشمرد.
 مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: در این هفته همه روزه ملاقات‌های حضوری در ساعات اداری با شهروندان صورت پذیرفت و این روند تا پایات هفته دولت ادامه دارد و به مشکلات ارباب رجوع به صورت خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.
این مقام ارشد تعزیرات حکومتی مازندران همچنین درباره عملکرد اداره متبوعش در طرح رمضان گفت: از ابتدای شروع این طرح از 10 تیر ماه تاکنون بیش از  5 هزار و 700 فقره پرونده به شعب تعزیرات حکومتی ارسال که از این تعداد 5 هزار و 526  فقره مختومه و متخلفان به مبلغ 8 میلیارد و 615 میلیون و 112 هزار ریال جزای نقدی محکوم شدند.
 وی درباره پرونده‌های دخانیاتی واصل شده به شعب تعزیرات حکومتی در سال جاری گفت: از ابتدای سال تاکنون 391 فقره پرونده مربوط به سیگار، توتون و تنباکو وارده به شعب بوده که از این تعداد 380 فقره مختومه و متخلفان به بیش 454 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.
عباسی درباره پرونده‌های خرید و عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های سوختی در مرداد ماه امسال تصریح کرد: در این مدت 50 فقره پرونده‌های سوختی به تعزیرات حکومتی ارسال که 41 فقره مختومه و مقدار سوخت مکشوفه به میزان 67 هزار و 290 لیتر بوده که متخلفان این بخش نیز به بیش از  70 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.
انتهای پیام/ص20
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول