اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه تاکید کرد:

پایگاه‌های بسیج بهترین گزینه شناسایی جامعه آماری معتادان

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: پایگاه‌های بسیج استان بهترین گزینه برای شناسایی جامعه آماری معتادین است.

پایگاه‌های بسیج بهترین گزینه شناسایی جامعه آماری معتادان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی استانداری، سید دادوش هاشمی در پنجمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که با حضور اعضا در استانداری بر‌گزار شد، گفت: طرح آموزش شش ساعته کارکنان اداری استان و ایجاد نمایشگاه دائمی از طرح‌های مصوب و خوب ستاد مبارزه با مواد مخدر است و باید هر چه سریع‌تر در تأثیر‌گذار بودن این طرح‌های عظیم واقع‌گرایانه عمل کنیم.
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه محل و مخزن کشت مواد مخدر دنیا در افغانستان است، در نتیجه جمهوری اسلامی ایران بنا به موقعیت خاص جغرافیایی با کشور همسایه خود افغانستان باید راهکارهای اساسی و تدابیر لازم را برای جلوگیری از ورود مواد مخدر کشور همسایه به داخل مرزهای خود بیندیشد.
هاشمی تأکید کرد: بهترین راهکار جایگزین اعتیاد و مواد مخدر استفاده از اهرم‌های فرهنگی در سطح استان است که اگر این مسئله تداوم پیدا نکند نسل آینده به سمت آسیب‌های فراوانی خواهد رفت.
استاندار کرمانشاه در پایان جلسه مژده‌ای را به معتادان ترک کرده استان داد و اذعان داشت: تسهیلات مشاغل خانگی زیر نظر سازمان بهزیستی استان به این افراد داده می‌شود.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول