اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار ایلام:

مسئولان عملکرد دولت را به اطلاع مردم برسانند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: مسئولان ادارات و دستگاه‌های دولتی عملکرد دولت را به اطلاع مردم برسانند.

مسئولان عملکرد دولت را به اطلاع مردم برسانند
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی پیش از ظهر امروز در آیین گرامیداشت هفته دولت و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی شهرستان ایلام اظهار داشت: ایام هفته گرامیداشت دولت فرصت مغتنمی است که مسئولان دوایر دولتی نسبت به انعکاس عملکرد خود به مردم اهتمام ورزند.
وی ادامه داد: دولت عدالت‌محور فعالیت‌های فراوانی در مناطق مختلف از جمله استان ایلام انجام داده که تاکنون شاید بیشتر این مطالب به اطلاع مردم نرسیده است.
این مسئول اضافه کرد: این اتفاق گوشه‌ای از مظلومیت دولت بوده که مردم در جریان بسیاری از رویدادهای استان ایلام نیستند.
رحمانی تصریح کرد: امام راحل در بیانات و توصیه‌های خود می‌فرمودند که مسئولان باید کارهای انجام شده را به اطلاع مردم برسانند تا مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی دلگرم‌تر شوند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: در استان ایلام فعالیت‌های فراوانی در بخش‌های مختلف شده که در روزهای گذشته برخی از نشریات و رسانه‌ها این فعالیت‌ها را جزو فعالیت‌های روزمره دستگاه‌ها فرض کرده‌اند.
وی با انتقاد از نوع برخورد با عملکرد صادقانه دولت در استان ایلام ادامه داد: بسیاری از مسئولان ارشد استان شاید تا پاسی از نیمه شب و حتی تا سه بامداد پیگیر مسائل و مشکلات مردم استان ایلام هستند.
این مسئول اضافه کرد: اما برخی از مطبوعات با چشم بستن بر این تلاش‌ها، همه تلاش مسئولان را زیر سئوال برده و نقدهای غیر منصفانه انجام می‌دهند.
رحمانی تصریح کرد: در استان ایلام تلاش‌های فراوانی برای حل محرومیت شده اما باز جای کار وجود دارد و باید مسئولان همت خود را بر حل مشکلات مردم بیشتر بگمارند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: در هفته دولت امسال ده‌ها طرح عمرانی، خدماتی در بخش‌ها و مناطق مختلف استان ایلام به بهره‌برداری رسیده است.
وی ادامه داد: مطبوعات و رسانه‌ها این عملکردها را برای تنویر افکار عمومی در اختیار مردم قرار دهند و در این راستا تلاش کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول