اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین روز از ماه مبارک رمضان؛

یادواره شهدای سیرجان برگزار شد

خبرگزاری فارس: همزمان با ساعات پایانی ماه مبارک رمضان مراسم یادواره 8 شهید روستای نصرت‌آباد شهرستان سیرجان در مسجد حضرت زهرا (س) ‌این روستا برگزار شد.

یادواره شهدای سیرجان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، همزمان با ساعات پایانی ماه مبارک رمضان مراسم یادواره هشت شهید روستای نصرت‌آباد شهرستان سیرجان ظهر امروز در مسجد حضرت زهرا (س) ‌این روستا برگزار شد.
حجت‌الاسلام عباس عاقلی امام جمعه شهر زیدآباد در این مراسم شهدا را چراغ روشن ارزش‌های اسلامی و دفاع از ولایت در جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: شهدا افراد مخلصی بودند که با آگاهی کامل و برای مبارزه با جهل و فساد ظلم و زور به مصاف دشمن رفتند.
عاقلی خاطرنشان کرد: چون برای خدا قدم به وادی محبت نهادند، خداوند آنان را پذیرفت و مرگ‌ آن‌ها را که شهادت در راه خداست رقم زد.
وی افزود‌: امروز اگر مردم جامعه به حرمت خون شهدا توجه کنند و پاسدار خون آنان باشند، قطعا اسلام و ارزش‌های آن در جامعه به صورت قانون اجرا میشود.
این مراسم با ویژه برنامه‌های مختلف و مرثیه‌سرایی و تجلیل از خانواده شهدا همراه بود.

*برگزاری یادواره شهدای دهستان محمودآباد
همچنین یادواره 11 شهید دهستان محمودآباد در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این روستا برگزار شد 
حجت‌الاسلام عباس عاقلی امام جمعه شهر زیدآباد در این مراسم پیروزی اسلام را در همه زمان‌ها از برکت خون شهدای اسلام دانست و گفت‌: امروز شهدا پرچم افتخار نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران هستند و یادواره‌ها به منظور نهادینه شدن فرهنگ شهادت در بین جامعه است.
وی افزود‌: شهدا رسالت خود را در تحقق آرمان‌های اسلام جامه عمل پوشیدند و امروز ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که مدیون خون شهدا نباشیم.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول