اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

موزه دفاع مقدس تکلیف‌مدارانه اجرایی و عملیاتی شود

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: موزه دفاع مقدس به عنوان مرکز اسناد و آثار شهدا نه تنها با کار اداری بلکه تکلیف‌محورانه می‌تواند به ثمر نشسته و شکل اجرایی به خود بگیرد.

موزه دفاع مقدس تکلیف‌مدارانه اجرایی و عملیاتی شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحسین صابری ‌در مراسم آغاز عملیات اجرایی موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس اردبیل در شورابیل اظهار داشت: کار احداث این مجموعه را اقدامی فاخر و رسالتی فرهنگی می‌دانیم چرا که شهدا و ایثارگران ما حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و آن حق حیات معنوی با امنیت و آرامش روزافزون است.
وی تصریح کرد: همه دستگاه‌های فرهنگی در به ثمر نشستن و شکل‌گیری این مجموعه باید اراده خود را مضاعف کرده و با دلسوزی و تکلیف‌مدارانه در تحقق اهداف بکوشند تا خللی در به ثمر نشستن اهداف برپایی چنین مجموعه‌هایی به وجود نیاید.
استاندار اردبیل خاطر‌نشان کرد: در حوزه دفاع مقدس و حفظ آثار شهدا و ایثارگران انتظار کارهای بیشتری بوده اما ما کاستی‌ها را می‌توانیم با یک اقدام بسیجی‌وار و اخلاص و ارزشمداری روزافزون شایسته و مطلوب‌تر انجام دهیم.
صابری اضافه کرد: رزمندگان ما نیز در هشت سال دفاع مقدس نه از باب کار اداری و مأموریت بلکه بدون برگه مأموریت در جبهه‌ها حاضر شده و با عمل به تکلیف دینی و ارزشی خود افتخاری را خلق کردند که برای همیشه ماندگار می‌ماند.
وی حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و صیانت از این آرمان بلند را تکلیفی همگانی توصیف کرد و ادامه داد: ما امروز هر چند در ظاهر با دشمن نمی‌جنگیم اما در باطن و در جبهه حقیقی دشمن امروز رودرروی آرمان‌ها و ارزش‌های ما است تا به آنها ضربه وارد کند اما غافل از این‌که این ملت به یک بصیرت و آگاهی کامل دست یافته و خود را تسلیم بیگانگان نمی‌کند.
صابری احداث موزه دفاع مقدس را کمترین کار در حق شهدا، رزمندگان، ایثارگران و خانواده‌های آنها توصیف کرد و گفت:‌ متولیان ساخت موزه به راحتی می‌توانند اراضی دولتی را برای افزایش میزان اختصاص یافته تصرف کنند و در این زمینه مشکل و محدودیتی نیز وجود نخواهد داشت.
استاندار اردبیل در پایان سخنان خود افزود: براساس پیش‌بینی‌ها انتظار داریم این پروژه ظرف سال‌های آینده با کیفیتی مناسب و الگودهی شایسته احداث تا مردم این استان از این فضا بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول