اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت؛

کارمندان نمونه دیر تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان دیر، کارمندان نمونه این شهرستان تجلیل شدند.

کارمندان نمونه دیر تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، امام جمعه دیّر در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت گفت: مقام شهادت برترین موقعیت‌ها در نظام ارزشی  اسلام است زیرا شهید به جایگاهی می‌رسد که همه تعلقات دنیایی را رها می‌کند.
حجت الاسلام سیدعلی حسینی ادامه داد: براساس آیات و روایات ایمان به خدا و سود رساندن به مردم ارزش بالایی دارد و هر‌کس برای جامعه مفیدتر باشد در پیشگاه خداوند محبوب‌ترین انسان است و خدمت به مردم نعمتی الهی است که نصیب هر‌کس نمی‌شود پس از این نعمت برای مردم سود ببرید و آن را به سادگی از دست ندهید.
فرماندار شهرستان دیّر نیز با تقدیر از همه مسئولان گفت: عرصه برای  ارائه گزارش کار ادارات با صداقت و اخلاص به مردم مهیا شده است و مجموعه مدیریت شهرستان، مدیریت همراه و همفکر است که با همراهی ائمه جمعه سبب توسعه شهرستان می‌شود و اگر شهرستان بر مدار توسعه قرارگرفته به دلیل تلاش کارگزاران است و مدیران بهره بردار تلاش‌های آنان هستند.
علی بحرانی افزود: نقش کارکنان و کارمندان را نباید نادیده گرفت چون بدون آنها کار پیش نمی‌رود و با پشتکار این قشر و همدلی و همسویی که در مدیران است امیدواریم آینده‌ای روشن را برای شهرستان رقم بزنیم.
وی اضافه کرد: امسال در هفته دولت 35 طرح بهره برداری یا عملیات آن آغاز شده که اعتباری معادل 16میلیارد تومان به آن اختصاص یافته است و از نظر مقایسه‌ای سالی پرافتخار داشته‌ایم که نتیجه همراهی و تلاش همه دست اندرکاران بوده است.
در پایان 100 نفرازکارمندان نمونه، مدیران برتر در زمینه تکریم ارباب رجوع و مدیران برتر در زمینه عملکرد و خواهران برتر در زمینه حجاب معرفی و هدایایی به آنان تقدیم شد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول