اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ابوترابیفرد:

قدرت شیطانی آمریکا روبه افول است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت قزوین با اشاره به خیزش‌های اسلامی در منطقه و سرنگونی حسنی مبارک و قذافی گفت: فصل جدیدی آغاز شده و قدرت شیطانی آمریکا در منطقه روبه‌ افول است.

قدرت شیطانی آمریکا روبه افول است
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابیفرد بعدازظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد، بیان کرد: رویدادهای مهمی در ماه مبارک رمضان سال‌جاری داشتیم به طوری که دنیای اسلام با تحولات شگرفی روبه‌رو بود، تحولاتی که در ماههای گذشته امکان تصور آن وجود نداشت.
وی ادامه داد: در این ماه بزرگ شاهد محاکمه فرعون مصر در پیشگاه عدل الهی و ملت بزرگ مصر بودیم و بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی و متحد درجه اول آمریکا در منطقه محاکمه شد.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: محاکمه حسنی مبارک محاکمه آمریکا، اوباما، رژیم صهیونیستی و نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جهانخوار بود و این افتخار و پیروزی ثمره سه دهه مقاومت و عزت ملت ایران و رزمندگان سلحشور این کشور و مقاومت لبنان و غزه بود.
 
* کاخ ستم حسنی مبارک همانند خانه عنکبوت فرو ریخت
وی تصریح کرد:‌ این پیروزی ثمره جهاد و ایستادگی شما ملت بزرگ بود و حسنی مبارک شخصیت درجه اول سیاسی دنیای عرب در دفاع از آمریکا، منافع غرب و رژیم صهیونیستی بود که وقتی اوباما میخواست نخستین سفر خود را به کشور اسلامی آغاز کند و بر چهره سیاه بوش پرده‌ای بیاویزد و دست پولادین او را با یک دستکش سفید صلح‌جویانه در معرض نگاه قرار دهد کشور مصر و حسنی مبارک را انتخاب کرد.
ابوترابیفرد مصر را نمادی از پیوند با غرب دانست و با اشاره به فروپاشی کاخ حسنی مبارک افزود: این کاخ در ظاهر با شوکت بود ولی مانند خانه عنکبوت فرو ریخت و همه کاخ‌های ستم اینچنین میشوند.
وی با اشاره به فروپاشی حکومت قذافی در لیبی توضیح داد: یک رژیم خودکامه و خون‌آشام وابسته به غرب رژیم قذافی است که از کمترین حیثیت و اعتبار انسانی محروم بود و شرف و منزلت مردم لیبی را گرفته بود ولی به دست توانای ملت مسلمان و مبارز لیبی سرنگون شد که این کار کوچکی نبود.
 
* خیزش‌های اسلامی بر شانه‌های قدرتمند مردم استوار است.
امام جمعه موقت قزوین یادآور شد: اگر انقلاب‌ها را ورق زده و خاورمیانه را در طول چند سده گذشته از مقابل نظر بگذارنیم همیشه افراد خودکامه قدرت را در دست داشته و وقتی از قدرت برکنار میشدند فرد خودکامه دیگری قدرت را در دست گرفته و یک کودتای نظامی و سیاسی زمینه واژگونی آنها را فراهم کرده و انقلاب‌های رنگی با مدیریت بیگانگان صحنه را تغییر داده است.
وی اعلام کرد: تنها حرکتی که بر شانه‌های قدرتمند ملت استوار است خیزش اخیر اسلامی در منطقه است و حسنی مبارک با کودتای نظامی کنار نرفت و به دست قدرت‌های خارجی صحنه را ترک نکرد بلکه در مقابل امواج پرخورش ملت مسلمان به زانو درآمد.
ابوترابیفرد تأکید کرد: قذافی با کودتای نظامی واژگون نشد و قدرت‌های خارجی نتوانستند او را به زانو درآورند او متحد غرب بود و منافع آنها را تأمین میکرد و با چهره‌های انقلابی نیز سر ستیز داشت به طوری که شخصیتی چون امام موسی صدر این نیروی انقلابی مسلمان را در چنگال اهریمنی خود گرفتار کرد و قذافی به معنای واقعی کلمه مزدور بیگانه بود که در برابر مقاومت، ایستادگی، شهادت‌طلبی و مبارزه جوانان غیور لیبی به زانو درآمد.
 
* غرب به دنبال ضربه به پیکره اقتصادی کشورهای اسلامی است
وی با اشاره به اهداف غرب در ورود به کشور لیبی اظهار کرد: غرب وقتی سرنگونی قذافی را حتمی دید با دو هدف وارد صحنه شد. نخست با بمباران هوایی زیرساخت‌های اقتصادی این کشور را از بین برد چرا که آنها یک لیبی از پای افتاده را میخواستند البته آنها اگر اراده میکردند میتوانستند در روزهای اول قذافی را سرنگون کنند ولی اراده آنها ضربه زدن به پیکره دفاعی و اقتصادی لیبی بود و در این وقایع بسیاری از علما، اندیشمندان و نیروهایی که باید آینده لیبی را بسازند کشته شده و یا گریختند.
نماینده مردم قزوین در مجلس عنوان کرد: هدف دوم غرب این بود که با این ورود خود را کنار ملت لیبی قرار دهد و بعد از قذافی در لیبی حضور داشته باشد و با این هدف توطئه خطرناکی را خلق کردند و اگر بتوانند با همه کشورهای اسلامی نیز چنین کاری را میکنند.
وی یادآور شد: آنها با عراق نیز این کار را کردند و با هدف نابودی زیرساخت‌های اقتصادی و با ورود چندین لشکر قصد گرفتن قدرت را داشتند ولی اقتدار نظام ما، آگاهی ملت عراق و بیداری مرجعیت این توطئه را در عراق خنثی کرد.
ابوترابیفرد خاطرنشان کرد:‌امیدواریم ملت لیبی با تکیه به خداوند متعال و با استفاده از ظرفیت‌های خود و ایستادگی در برابر غرب راه عزت را طی کرده و توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.
 
*  انقلاب اسلامی با همه قدرت رویاروی نظام سلطه است
وی با اشاره به خیزش در کشورهای اسلامی گفت: آنچه در کشورهایی نظیر یمن، مصر، تونس و بحرین مشاهده میکنیم کودتای نظامی و انقلاب رنگی نیست بلکه جریان قدرتمند مردمی و اسلامی با الگوگیری از انقلاب اسلامی است و همان شاخص‌های ملت ما در رویارویی با نظام شاهنشاهی و نظام سلطه را دارد.
امام جمعه موقت قزوین اضافه کرد:بنابراین این حرکت افتخارآفرین و امیدبخش است و باید انقلابیون و نیروهای مسلمان و علما مراقب باشند و این دستاورد عظیم را حفظ کنند.
وی تأکید کرد: قطع‌یقین انقلاب اسلامی با همه قدرت رویاروی نظام سلطه و کنار ملل مسلمان خواهد بود همانطور که در عراق، لبنان و در کشورهای اسلامی خط مقاومت مشاهده میکنیم و با عنایت خداوند متعال فصل جدیدی آغاز شده و شاهد افول قدرت شیطانی آمریکا در منطقه خواهیم بود.
 
* یک میلیون یهودی قصد ترک سرزمین‌های اشغالی را دارد
ابوترابیفرد با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس افزود: روز قدس در سال جاری شکوه و عظمت دیگری داشت. رژیم صهیونیستی آخرین پناهگاه خود را که حکومت حسنی مبارک بود از دست داد و با فروپاشی و درهم شکسته شدن ارکان این قدرت شیطانی اسرائیل خود را در معرض خطر جدی دیده است.
وی اعلام کرد: امروز از هر سو خطر اسرائیل را احاطه کرده است و در سرزمین‌های اشغالی نشاط و انگیزه از رژیم صهیونیستی رخت بربسته به طوری که بیش از یک میلیون نفر از یهودیها و صهیونیستیها با کشورهای اروپایی و غربی مکاتبه کرده و درخواست اقامت دارند تا سرزمین‌های اشغالی را ترک کنند.
امام جمعه موقت قزوین اضافه کرد: از طرفی نیز مهاجرت‌‌های معکوس وجود دارد که این نشان میدهد رژیم صهیونیستی در معرض نابودی قطعی است و امیدواریم روز قدس سال 91 روز ویژه‌ای باشد و در مسجدالاقصی نماز روز جمعه را به جا آوریم و انشاء‌الله این روز نزدیک است.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول