اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیامدشت:

17 شهریور نشانگر جان‌نثاری ملت ایران برای آیندگان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیامدشت حادثه 17 شهریور را نشانگر جان‌نثاری ملت ایران برای آیندگان دانست و گفت: 17 شهریور مظهر قدرت پایان ناپذیر ایمان به خدا است.

17 شهریور نشانگر جان‌نثاری ملت ایران برای آیندگان است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین داوود شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه قیامدشت پس از توصیه همگان به تقوای الهی ضمن تبریک عید سعید فطر تقوا را یک از ضروریات ماه مبارک رمضان دانست و گفت: امیدواریم این معنویت و نورانیتی که با دوری از گناه و عبادات و طلب آمرزش مردم در جامعه ایجاد شده است حفظ شود.
امام جمعه قیامدشت افزود: انسان‌ها برای سعادتمند شدن راهی جز توسل به قرآن کریم و عمل به دستورات قرآنی ندارند. 
وی در ادامه عنوان کرد: قرآن کتاب نور و هدایت است و سعادت نوع بشر در گرو عمل به دستورات قرآنی است که خداوند متعال آن را بر نبی گرامی اسلام نازل فرموده است.
شاهچراغی بیان کرد: ماه مبارک رمضان دارای خیر و برکات بسیار مهمی بود که روزه‌داران در طول یک ماه سعی کردند از گناهان دوری کرده و به تقوای الهی دست یابند و از این پس نیز باید در راستای نزدیک شدن به خداوند و پاکی دل و زدودن آلودگی‌های نفسانی تلاش کنند.
امام جمعه قیامدشت تاکید کرد: ماه مبارک رمضان به اتمام رسید و هرکس با اعمال خوب و بدی که در این ماه انجام داد توشه و سفر آخرت خود را تا سال بعد هر اندازه که زحمت کشید برداشت کرد.
وی با اشاره به اینکه امروز روز امتحان کشورهای اسلامی است، خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی باید مواظب باشند که قدرت از دستشان گرفته نشود و به دست نا اهلان نیفتد.
شاهچراغی با اشاره به جنایات نیروهای بیگانه و سعودی در بحرین گفت: امروز تنها ندایی که تسلی‏بخش مردم بحرین است، از جمهوری اسلامی ایران شنیده می‏شود.
امام جمعه قیامدشت در آستانه 17 شهریور این روز را جمعه خونین نامید و عنوان کرد: 17 شهریور به عنوان ایام‌الله یادآور خونین‌ترین روز این ملت است و باید گفت شهدای 15 خرداد و 17 شهریور همان‌هایی هستند که این انقلاب را در برابر هجمه‌های سنگین در سخت‌ترین شرایط قیام مردم حفظ کردند.
وی در ادامه با تاکید بر تقویت روز افزون همدلی و وحدت در کشور بیان داشت: حفظ وحدت به ویژه در انتخابات آینده باید به شدت مورد توجه باشد و خواسته‌ها و انتظارات مردم از دولت خدمتگزار همان خواسته‌ها و انتظارات رهبری است.
امام جمعه قیامدشت با اشاره به 8 شوال سالروز تخریب بقیع تصریح کرد: 88 سال قبل بقاع متبرکه بقیع به دست وهابیان داغ بزرگی بر قلب ملت شیعه گذاشت و یکی دیگر از جنایات آل سعود است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول