اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

ترافیک از معضلات کرمان است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: بحث ترافیک شدید مرکز شهر یکی از معضل‌های اصلی و از جمله مطالبات مردم کرمان است.

ترافیک از معضلات کرمان است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمان اسماعیل نجار در حاشیه بازدید از 12 پروژه در حال احداث شهری مرکز استان اظهار داشت: بحث ترافیک شدید مرکز شهر یکی از معضل‌های اصلی و از جمله مطالبات مردم کرمان است.
وی ایجاد رینگ بزرگراهی فاقد چراغ قرمز و احداث تقاطع‌های غیرهمسطح در حال احداث کرمان را گامی مهم برای تسهیل و توزیع روان ترافیک در این شهر برشمرد.
نجار با قدردانی از عملکرد شهردار و همکاران وی در شهرداری افزود: با توجه به اینکه حدود 1.5 ماه از عملیات کلنگ‌زنی تقاطع‌های غیرهمسطح گذشته است، پیشرفت عملیات اجرایی این طرح‌ها مطلوب و قابل توجه است.
وی همچنین راه‌اندازی کارگاه‌های تمام تقاطع‌های غیرهمسطح  کلنگ‌زنی شده را نشان پیشرفت مناسب و پیگیری شهرداری و تلاش پیمانکاران در اجرای به موقع این طرح‌ها دانست.
استاندار کرمان با اشاره به 46 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای احداث تقاطع‌های غیرهمسطح در شهر کرمان تصریح کرد: با توجه به گزارش شهردار کرمان و آنچه  که در این بازدید مشاهده شد، تقاطع غیر هم‌سطح چهار راه مطهری کرمان به نام 9 دی در مهرماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
نجار روند احداث پارک  2.5 هکتاری اطراف قلعه دختر و اردشیر و همچنین وضعیت آزادسازی مسیر این پروژه، تملک و تخریب املاک را مناسب ارزیابی کرد و گفت: ساخت این پارک موجب افزایش امکانات تفریحی برای شهروندان کرمانی و رونق و حفظ دو بنای تاریخی و ارزشمند قلعه دختر و اردشیر می‌شود.
وی در باره جابه‌جایی تاسیسات شهری از جمله لوله‌های آب، گاز و خطوط برق در مسیر احداث تقاطع‌های غیرهمسطح شهر کرمان بیان داشت: با توجه به ضرورت سرعت بخشی به جابه‌جایی این تاسیسات در اجرای به موقع پروژه‌ها مقرر شد، نشست‌هایی به منظور سرعت‌بخشی عملیات جابه‌جایی تاسیسات شهری  توسط شرکت‌های حفار در معاونت عمرانی استانداری با این شرکت‌ها برگزار شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول