اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج مطرح کرد:

قرائت قرآن راه نجات در مقابل شیطان

خبرگزاری فارس: امام جمعه خورموج گفت: قرآن، سپری محکم در مقابل همه وسوسه‌های شیطانی است و جوان اگر میخواهد نجات پیدا کند راهش قرائت قرآن است.

قرائت قرآن راه نجات در مقابل شیطان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح شنبه شب در گردهمایی جامعه قرآنی شهرستان دشتی اظهار داشت: مربیان و پیشکسوتان قرآنی در شهرستان نمونه و بی ادعا هستند به طور مثال در یکی از مساجد شهر خورموج توانسته‌اند 10 نفر را در ماه مبارک رمضان در زمینه قرائت روخوانی صحیح قرآن و روان خوانی آموزش دهند واین کار بسیار ارزشمند و بزرگی است.
امام جمعه خورموج از معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر و فرماندار دشتی خواست تا از این جوانان همچون گذشته حمایت کنند.
وی ادامه داد: اگر میخواهیم آینده خود و فرزندان را بیمه کنیم راه آن توجه به قرآن است.
مصلح یادآورشد: ما به عنوان مسئولان نظام در راس امور فرهنگی، وظیفه ترویج مسائل قرآنی در حوزه‌های مختلف، آموزش، قرائت، روخوانی، روانخوانی، تفسیر، حفظ، مفاهیم و عمل به قرآن کریم در سطح جامعه را داریم و باید برای تشویق جوانان به قرآن فعالیت بیشتری داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه شهادت در راه خدا بالاترین نیکی است، گفت: شهرستان دشتی با این همه سابقه قرآنی مسائل قرآنی آن نیز باید ساماندهی شود.
مصلح اضافه کرد: چرا وقتی تنها دهکده قرآنی در یک روستا(چارک) شهرستان دشتی قرار دارد، شهر و شهرستان قرآنی نداشته باشیم با توجه به اینکه شهرستان دشتی از وجود قرآن میدرخشد نیاز است بیشتر از این‌ها بدرخشد.
وی گفت: قرآن، سپری محکم در مقابل همه وسوسه‌های شیطانی است و جوان اگر میخواهد نجات پیدا کند راهش قرائت قرآن است.
در ادامه بیانیه هیئت داوران مسابقات در 10 ماده که بیشتر مربوط به حمایت، تشویق و ترغیب جامعه قرآنی، تشکیل شورای قرآنی شهرستان و راه اندازی شبکه قرآنی سیما بود قرائت شد.
در پایان هیئت داوران نفرات برتر این دوره از مسابقات را اعلام کردند.
در بخش ترتیل شکوفه‌ها محمد امین غلامی، مجتبی عاشوری و سید حسین طاهری، در بخش قرائت شکوفه حسن غلامی دشتی، سید طاها حسینی و امین صابری در بخش ترتیل بزرگسالان علی اکبر فولادی، محمد امین انجم افروز و مهدی حیدری، در بخش قرائت بزرگسالان احمد حیدری، صادق غریبی و سید عبدالمحسن پویان مقام‌های اول تا سوم را را کسب کردند.
همچنین هیئت داوران در بخش حفظ برادران جزء یک حسین غریبی، جزء یک و دوم یوسف سلیمانی و بخش فجر تا ناس  محمد عبدلی آزاد و در بخش خواهران حفظ جزء 30 زهرا درخشان، حفظ جزء یک فاطمه غریبی و جزء یک و دو فاطمه مرعشیپور و در بخش فجر تا ناس سکینه هاشمی را حائز رتبه‌های برتر معرفی کردند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول