اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سوق:

تندیس حسین پناهی در سوق نصب می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار سوق گفت: تندیس هنرمند فقید ایران و سوق مرحوم حسین پناهی به زودی در مرکز این شهر نصب می‌شود.

تندیس حسین پناهی در سوق نصب می‌شود
فرشاد صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سوق اظهار داشت: تا یک ماه آینده سومین پارک محله‌ای با اعتبار بیش از 60 میلیون تومان با مساحت 2 هزار و 500 مترمربع در این شهر به بهره‌برداری می‌رسد.
این مسئول امور شهری افزود: یکی از بهترین کارهای فرهنگی شهرداری سوق در آینده نزدیک نصب تندیس مرحوم حسین پناهی در یکی از میادین این شهر است که هم‌اکنون مراحل ساخت آن ادامه دارد.
وی افزود: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد احترام ویژه‌ای برای این هنرمند فقید قائل هستند و این کار تنها گوشه‌ای از مراتب قدردانی از زحمات این هنرمند متعهد استان است.
صادقی به میزان مطالبات شهرداری سوق از دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر مبلغ 300 میلیون تومان از دستگاه‌های دولتی طلب‌کار هستیم که به‌خاطر قول مساعد استاندار برای پرداخت این مطالبات به رای کمیسیون ماده 77 مراجعه نخواهیم کرد.
شهردار سوق با بیان این‌که نسبت به امور ورزش جوانان این شهر حساس هستیم، یادآور شد: قسمت زیادی از طلب 200 میلیون تومانی خود به تربیت‌بدنی را به همین دلیل بخشیدیم چرا که اعتقاد داریم ورزش جوانان باید مورد حمایت همه دستگاه‌ها از جمله شهرداری قرار گیرد.
صادقی به دیگر پروژه عمرانی این شهر اشاره کرد و گفت: قصد داریم که سیل‌بند مرکز این شهر را برای ایجاد بوستان‌های کوچک شهری سرپوشیده کنیم.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول