اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه گذشته نسبت به مدت مشابه محقق شد؛

رشد 190 درصدی صدور مجوز فعالیت اقتصادی در قشم

خبرگزاری فارس: سرپرست مـدیریت ســرمایه گذاری منطقه آزاد قشم با بیان اینکه در ماه گذشته نسبت به مدت مشابه در سال 89، صدور مجوز فعالیت اقتصادی در این منطقه با رشد 190 درصدی روبرو بوده است، گفت: در ماه گذشته تعداد 96 مجوز فعالیت اقتصادی توسط منطقه آزاد قشم صادر شده است.

رشد 190 درصدی صدور مجوز فعالیت اقتصادی در قشم
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم، محمدرضا طباطبایی در این راستا اظهار داشت: از مجموع 96 مجوز برای فعالیت‌های اقتصادی، تعداد 43 مجوز در حوزه تجاری، 39 مجوز در بخش خدماتی و 14 مجوز در زمینه صنعتی صادر شد.
وی ادامه داد: در راستای استقبال سرمایه گذاران با هدف فعالیت در حوزه‌های تجاری، صنعتی و خدماتی قشم، میزان رشد تعداد مجوزهای صادر شده در این دوره با رشد 190 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل همراه بوده است.
سرپرست مدیریت سرمایه گذاری منطقه آزاد قشم با تشریح زمینه فعالیت‌های اقتصادی برای صدور مجوز در بخش صنعتی گفت: صدور مجوز در این حوزه به مـجموعه اقـدامـات در زمـینه تـولید، مـونتـاژ و بـسته‌بـندی کالا تعلق میگیرد و علاقمندان در این حوزه میتوانند اقدام به سرمایه‌گذاری کنند.
وی ادامه داد: همچنین در بخش بازرگانی صدور مجوز برای فعالیت‌هایی شامل ورود و صدور کالا، توزیع آن به منظور مصرف در جزیره و یا انتقال به سرزمین اصلی و صادرات مجدد است.
طباطبایی با اشاره به صدور مجوز در بخش خدماتی نیز افزود: تمامی فعالیت‌های سیاحتی، خدمات بانکی و موسسات اعتباری، خدمات بیمه، خدمات ترخیص، حمل و نقل، انبارداری، سوخت رسانی، انواع تعمیرگاه و تعمیرات وسـایل، انـواع  خـدمـات شهری، مـخابـراتی و پـزشـکی در این بخش قرار میگیرند و علاقمندان به سرمایه گذاری در این حوزه‌ها پس از طی مراحل قانونی میتوانند در منطقه آزاد قشم فعالیت کنند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول