اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان جیرفت تاکید کرد:

ضرورت ایجاد پارک بانوان در جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت گفت: در بیشتر شهرستان‌های استان کرمان پارک بانوان راه‌اندازی شده است، اما بانوان جیرفتی هنوز از این امکان ضروری محروم هستند.

ضرورت ایجاد پارک بانوان در جیرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، مجید محمدرشید پیش از ظهر امروز در شورای ورزش شهرستان جیرفت اظهار داشت: ورزش جیرفت به علت کمبود تشکل‌های خصوصی با مشکلات بسیاری مواجه است.
وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی ویژه شهرستان جیرفت و قرار گرفتن در مسیر ترانزیت و قاچاق مواد مخدر افزود: خطر اعتیاد در کمین جوانان این منطقه است و باید با افزایش سطح فرهنگ عمومی، ایجاد بانک اطلاعات ورزشی، توسعه پایگاه‌های فرهنگی ورزشی مساجد، توسعه سازمان‌های مردم نهاد، توسعه ورزش بانوان و کارکنان دولت در این زمینه گام برداشت.
محمدرشید با بیان اینکه شهرستان جیرفت فاقد پارک بانوان است، بیان کرد: با توجه به تحقیقات دانشمندان، بانوان در صورت انجام ندادن حرکت‌های ورزشی پس از 30 سالگی در معرض خطر ابتلا به بیماری‌های حرکتی و پوکی استخوان قرار می‌گیرند.
وی بیان کرد: امکانات ورزشی در شهرها باید با توجه به وسعت منطقه و پراکندگی جمعیت بررسی شود.
محمدرشید با اشاره به وجود سالن‌های تجهیز نشده در جیرفت، اذعان داشت: محله‌ای شدن ورزش، ایجاد انگیزه، تشویق، درگیر کردن تمام نهادها و همراهی خانواده‌ها باید در دستور کار چهار کمیته ورزشی کارگروه ورزش جیرفت قرار گیرند.
وی از متمرکز شدن سالن‌های ورزشی در یک قسمت از جیرفت به عنوان یک مشکل نام برد و خواستار برطرف شدن آن شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول