اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 390 میلیون ریال صورت گرفت؛

مرمت 100 کیلومتر راه عشایری در ریگان

خبرگزاری فارس: رئیس امور عشایری شهرستان ریگان گفت: 100 کیلومتر راه عشایری در ریگان با اعتباری برابر با390 میلیون ریال مرمت و نگهداری شد.

مرمت 100 کیلومتر راه عشایری در ریگان
رضا شهمرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ریگان با اشاره به ارائه خدمات پشتیبانی به کوچ‌کنندگان عشایر ریگان اظهار داشت: در زمینه آبرسانی مبلغ 6 میلیون ریال برای تامین آب شرب عشایر کوچرو هزینه شد.
شهمرادی خاطرنشان کرد: این بودجه در مناطق تک فرهاد، سیف‌الدینی و توابع آبگرن‌گریچ از محل اعتبارات دو درصد نفت و گاز 2 هزار و 600 متر مکعب آب برای 200 خانوار از عشایر به مدت 12 ماه به صورت سیار انجام شد.
وی بیان داشت: در زمینه بهسازی و لوله‌کشی چشمه‌سارهای ریگان نیز120 میلیون ریال اعتبار برای تامین آب مورد نیاز عشایر سرزه و تنگ گورهایو کوشاه از چشمه‌سارها اختصاص یافته است.
شهمرادی ابراز داشت: از محل اعتبار چاه‌های مالدلری یک دستگاه شناور با کلید و50 متر کابل با اعتبار 30 میلیون ریال برای دهنه عباسعلی خریداری و در محل چاه نصب شد.
وی تصریح کرد: برای مرمت و نگهداری راه‌های عشایری ریگان 390 میلیون ریال اختصاص یافت که 10کیلومتر راه در منطقه دهنه عباسعلی و چهار کیلومتر راه در منطقه زفتک با بلدوزر احداث شد و حدود  100 کیلومتر از راه‌های عشایری این شهرستان مرمت و نگهداری شده است.
شهمرادی افزود: 20 تنور گازی و یک ‌هزار و 500 کپسول گاز با اعتبار 50 میلیون ریال در اختیار عشایر بخش مرکزی قرار داده شد.
وی همچنین از احداث جایگاه سبدی توزیع گاز مایع در تک فرهاد با اعتبار50 میلیون ریال خبر داد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول