اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع):

نسل جوان سپاه دارای نشاط بسیار برای خدمت به نظام ‌است‌

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: نسل جوان سپاه دارای نشاط و شادابی بسیار برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب است.

نسل جوان سپاه دارای نشاط بسیار برای خدمت به نظام ‌است‌
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان‌ قم، مراسم تودیع و معارفه مسئول معاونت بازرسی سپاه علی بن ابیطالب(ع) با حضور فرماندهان و مدیران سپاه استان در سالن شهید درویش ستاد سپاه برگزار شد.
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) در این مراسم با اشاره به شکل گیری سپاه پاسداران در همان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: کسانی که در آن زمان به عضویت سپاه درآمدند شاید هرگز تصور نمی‌کردند که زمانی از این نهاد مقدس به واسطه بازنشستگی فارغ شوند زیرا که هدفی جز خدمت خالصانه و نثار جان خود در راه حفظ انقلاب اسلامی چیز دیگری در ذهنشان متبادر نبود.
مهدی مهدوی نژاد افزود: نسل اول سپاه به تدریج در حال تحویل مسئولیت‌ها به نسل دوم و سوم سپاه است و قطعا در این امر، انتقال تجارب نیز صورت می‌گیرد تا هیچگونه خلأ مشاهده نشود.
وی با بیان اینکه نسل جوان سپاه دارای نشاط و شادابی بسیار برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب است، گفت: این نسل با توجه به برخورداری از پویایی می‌تواند در مسئولیت‌های محوله به نحو احسن انجام وظیفه کند.
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب با اشاره به اهمیت معاونت بازرسی در سپاه اظهار داشت: انتصاب افراد شایسته در سمت‌ها و مدیریت‌ها و همچنین بررسی وضعیت مدیریتی آنان خود می‌تواند موجبات تعالی سازمان را فراهم سازد.
وی با بیان اینکه بازنشستگی پاسداران به معنای منفک شدن از نهاد مقدس سپاه نیست، اظهار داشت: بسیاری از بازنشستگان سپاه، با حضور در شجره طیبه بسیج در امر آموزش و تربیت نیروهای مخلص برای نظام در حال تلاش هستند و عده ای نیز در ماموریت‌های سپاه در عرصه‌های مختلف حضوری فعال دارند.
مهدوی‌نژاد با اهدای لوح تقدیر از زحمات سرهنگ پاسدار علی سپهوند به واسطه 30 سال خدمت خالصانه تجلیل و سرگرد محمدعلی محمودآبادی که تا پیش از این مسئول معاونت بازرسی لشکر عملیاتی 17 سپاه استان قم بود، را به عنوان مسئول معاونت بازرسی سپاه علی بن ابیطالب(ع) معرفی کرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول