اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

حماسه 17 شهریور در مدارس تبیین می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: از اول مهر با برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در مدارس، حماسه 17 شهریور برای دانش‌آموزان تبیین می‌شود.

حماسه 17 شهریور در مدارس تبیین می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پرویز طاهری امروز در نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش این استان در تفسیر آیاتی از سوره روم گفت: در کارهایی که انسان با نیت خدایی انجام می‌دهد نباید منتظر  بود تا خلق خدا از ما تشکر کند و در این صورت دچار نوعی تظاهر می‌شود.
طاهری گفت: قرآن به تصریح بیان فرموده که بسیاری از بلایا در دنیا نتیجه اعمال انسانهاست و باید در رفتار، عمل و مسیر خود تقوا پیشه کنیم.
وی همچنین به ضرورت سیر در زمین خدا برای دریافت حقیقت اشاره کرد و گفت: سیر به معنی تدبر در مخلوقات خداست که انسان را به حقیقت هستی نزدیک می‌کند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انسان باید به این باور برسد که در محضر الهی همواره پاسخگو می‌باشد.
این مسئول عالی نظام تعلیم و تربیت استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای معاونین با اشاره به اهمیت روز 17 شهریور و نقش آن در استمرار مبارزات و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با توجه به تعطیلی مدارس در 17 شهریور و ضرورت آگاهی دانش‌آموزان از اهمیت این روز، از مهرماه در مدارس استان نشست‌های پرسش و پاسخ در این زمینه برگزار می‌شود. 
طاهری گفت: امروزه تبلیغات دشمنان به گونه‌ای است که جوانان را از رمز پیروزی و بقاء انقلاب منحرف کنند و ضرورت دارد عوامل تأثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی برای جوانان و نوجوانان تبیین شود.
وی تصریح کرد: از سوی معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش این استان برنامه‌های ویژه‌ای در موضوع 17 شهریور برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول