اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کرمانشاه موفق‌ترین تیم در رقابت‌های سه‌گانه قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: با جمع‌بندی امتیازات و نتایج انفرادی تیم‌های شرکت کننده، در رقابت‌های سه‌گانه قهرمانی کشور، تیم‌های نوجوانان، نونهالان و بزرگسالان کرمانشاه‌ به ترتیب موفق به کسب عناوین قهرمانی، نایب قهرمانی و سومی این پیکارها شدند.

کرمانشاه موفق‌ترین تیم در رقابت‌های سه‌گانه قهرمانی کشور
به گزارش خبر‌گزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، در این رقابت‌ها 26 استان با مجموع 250 نفر حضور داشتند‌.
بر‌اساس این گزارش‌، در کنار این تیم‌ها نیز ضمن برگزاری رقابت‌های مرحله دوم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، 7 تیم از نیروهای مسلح حضور داشتند.
این گزارش ادامه می‌دهد: در پایان این رقابت‌ها در مجموع تیمی، نتایج زیر به دست آمد؛ در رده سنی نونهالان تیم کردستان بالاتر از سایر حریفان بر سکوی قهرمانی قرار گرفت و تیم‌ها‌ی کرمانشاه و  اصفهان‌ به ترتیب دوم و سوم شدند.
این گزارش اضافه می‌کند‌: در رده سنی نوجوانان بعد از تیم‌ کرمانشاه‌ که به عنوان نخست رسید تیم‌های کرمان و اصفهان به ترتیب بر سکوهای دوم و سوم ایستادند.
 این گزارش تصر یح می کند: در رده سنی جوانان تیم اصفهان عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و تیم های زنجان و لرستان به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.
‌این گزارش خاطر‌نشان می‌کند: در رده سنی بزرگسالان نیز تیم اصفهان با کسب بالاترین امتیاز بر سکوی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها قرار گرفت و تیم‌های  تهران‌ و کرمانشاه‌ به ترتیب دوم و سوم شدند.
همچنین در رده‌بندی انفرادی نیز نفرات برتر رقابت‌های سه‌گانه قهرمانی کشور به این شرح مشخص شدند.
در رده سنی نونهالان ارسطو لطفیا و سعید صاحبی از کردستان و اصفهان مشترک عنوان قهرمانی را کسب کردند؛ پارسا صراف‌زاده از اصفهان و علی توبره زیری از کرمانشاه در همین رده سنی به ترتیب دوم و سوم شدند.
همچنین در رده سنی نوجوانان؛ به علت، اعتراض به نتایج اولیه، قرار شد پس از بازبینی فیلم‌ها و تصمیم کمیته فنی، نظر نهایی اعلام شود.
در رده سنی جوانان نیز به علت اعتراض به نتایج اولیه اعلام شده، مقرر شد تا پس از بازبینی فیلم‌ها و تصمیم کمیته فنی، نظر نهایی اعلام شود.
این گزارش تصریح می‌کند: در رده سنی امید احسان امینیان از چهارمحال و بختیاری زودتر از بقیه از خط پایان گذشت و عنوان نخست را کسب کرد.
آرش علی بخشیفر از زنجان نیز بر سکوی دوم ایستاد و احسان نوبری از آذربایجان شرقی عنوان سومی را به خود اختصاص داد.
این گزارش خاطرنشان می‌کند: در رده سنی بزرگسالان فرشاد دادفر از اصفهان بر سکوی قهرمانی قرار گرفت و محمد خاتون از آذربایجان شرقی نیز عنوان نائب قهرمانی این رده سنی را به خود اختصاص داد.
‌در این رده سنی نیز سلمان تیموری از استان همدان بر سکوی سوم ایستاد. 
این رقابت‌ها به منظور انتخاب نفرات تیم ملی برای حضور در رقابت‌های آسیایی چین تایپه برگزار شد.
رقابت‌های آسیایی چین تایپه 28 شهریور‌ماه برگزار میشود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول