اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه:

طرح اصلاحاتی آمریکا در سوریه، طرح شیطانی است

خبرگزاری فارس: سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه با بیان اینکه امروز سوریه نیاز به اصلاحات دارد، گفت: طرح اصلاحاتی آمریکا در سوریه، طرح شیطانی است.

طرح اصلاحاتی آمریکا در سوریه، طرح شیطانی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سید احمد موسوی عصر امروز در آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی و خدمات شهری با حضور وزیر کشور در محل سالن اجتماعات شهید سردار علی هاشمی استانداری خوزستان، اظهار داشت: اگر بخواهیم در برابر مشکلات موفق و پیروز شویم، راهی جز خداوند نیست و کمک خواستن از ذات اقدس الهی بر همگان واجب است.
وی بیداری اسلامی را نشات‏گرفته از انقلاب اسلامی در ایران خواند و افزود: وقتی می‌گوییم که انقلاب اسلامی ایران راه و روش انقلاب‌های اسلامی دیگر ملت‌هاست؛‌ منظور دخالت ایران در آن کشورها نیست بلکه منظورمان این است که انقلاب به الگو و اسوه‌ای تبدیل شده است.
سفیر کشورمان در دمشق با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) نظریه "دین افیون ملت‌هاست" را باطل کرد، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران به همه جهانیانی که خواستار زندگی و توسعه هستند، نشان داد که زندگی، برکت و خیر و نیکی با دین امکان‏پذیر است.
موسوی با بیان اینکه درخت انقلاب اسلامی در ایران به‏رغم همه فتنه‌ها پرصلابت‌تر شده است،‌ افزود: دشمنان وقتی نتوانستند با فتنه‌های قومی و ترور شخصیت‌ها انقلاب اسلامی را نابود کنند به جنگ مسلحانه روی آوردند، ولی با پایداری ملت ایران و فرماندهی درست امام راحل(ره) نظریه "دین حیات‎بخش ملت هاست" را زنده کردیم.
موسوی با بیان اینکه حاکمان ظالم می‌دانند که دین باعث سرنگونی فرعونیان یعنی ابوجهل و نمرود شده است، افزود: فرعونیان در طی سالیان دراز با راه‏اندازی جنگ ضد دین و قرآن، طی چندین سال مقوله "دین افیون ملت‏هاست" را سر دادند، شاه ایران نیز به مبارزه با دین برخاسته بود و با کشف حجاب با مقابله مراجع دینی روبه‎رو شد.
وی تجزیه کشورهای اسلامی را یکی از اهداف دشمن برشمرد و افزود: دشمن پس از تجزیه سودان و ایجاد اسرائیل دوم در جنوب این کشور در حال حاضر در راستای تجزیه یمن و لیبی تلاش میکند. همچنین توطئه‌هایی برای تجزیه سوریه دارند.
موسوی تنها عامل پیروزی حزب‌الله لبنان بر رژیم صهیونیستی غاصب را کمک خواستن آنان تنها از خداوند دانست و گفت: راهی را که امروز حماس و حزب‌الله لبنان در پیش گرفته، راه قرآن و امام زمان (عج) است و آنان پیروز می‌شوند.
وی اظهار داشت: امروز سوریه نیاز به اصلاحات دارد و آمریکا قصد سوء از این اصلاحات در سوریه دارد. 
نماینده سابق اهواز در مجلس شورای اسلام افزود: طرح اصلاحاتی آمریکا در سوریه، طرح شیطانی است و آمریکا قصد دارد اسرائیل را بر منطقه مسلط کند که این امر با مقاومت مردم مسلمان با شکست مواجه می‌شود، همانطور که در لبنان، مصر و دیگر کشورها شکست خورد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول