اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سرایان خبر داد:

راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد در سرایان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سرایان از موافقت راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد در شهرستان سرایان خبر داد.

راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد در سرایان
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی اسماعیلی صبح امروز در کارگروه فرهنگی اجتماعی سرایان اظهار داشت: این کارگروه به منظور اتخاذ تصمیمات لازم در مورد راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد در شهرستان و همچنین بررسی علل افزایش طلاق در شهرستان تشکیل شده است.
وی افزود: کارگروه فرهنگی اجتماعی جزو مهم‌ترین و اساسی‌ترین کارگروه‌های سطح شهرستان است.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سرایان گفت: با اتخاذ تصمیمات لازم و به موقع در کارگروه فرهنگی و اجتماعی بسیاری از مشکلات امنیتی و اجتماعی ایجاد نمی‌شود.
اسماعیلی همچنین از موافقت راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد در شهرستان سرایان خبر داد و خواستار همکاری نهادها و دستگاه‌ها با مسئولان مربوطه شد.
وی با اشاره به رشد غیر متعارف طلاق در شهرستان سرایان گفت: ریشه بیش از 80 درصد طلاق‌ها اعتیاد است.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سرایان به برنامه‌های شهرستان در سال جاری اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین برنامه کاری در سال 90 با توجه به شعار امسال توجه به اشتغال و رفع معضل بیکاری است.
اسماعیلی سهمیه اشتغال شهرستان در سال جاری را یکهزار و 200 نفر عنوان کرد و افزود: سرایان دارای ظرفیت‌های بالایی است که باید با استفاده از این قابلیت علاوه بر جذب سهمیه مذکور اشتغال را تا سطح بالاتری نیز ایجاد کنیم.
وی یادآور شد: همانگونه که جمهوری اسلامی در سایر زمینه‌ها الگوی مناسبی برای دنیا است باید تلاش شود در زمینه اقتصادی نیز نقش خود را به عنوان الگویی مناسب ایفا کند.
رئیس بهزیستی شهرستان سرایان نیز ضمن ارائه گزارشی از روند راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد در شهرستان خواستار همکاری نهادها و مردم در تامین امکانات مناسب این مرکز شد.
رضا مهرداد ضمن ارائه آمار مقایسه‌ای ازدواج و طلاق در شهرستان سرایان طی دوسال گذشته به ارائه راهکارهای اجرایی در مورد کاهش نرخ طلاق در شهرستان پرداخت.
وی با اشاره به اهمیت شناخت قبل از ازدواج زوجین بر ضرورت تشکیل مراکز مشاوره قبل از ازدواج در شهرستان تاکید کرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول