اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس دامغان خبر داد:

کشف 180 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در دامغان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس شهرستان دامغان از کشف 180 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در دامغان خبر داد.

کشف 180 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در دامغان
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان به نقل از مرکز اطلاع‎رسانی پلیس، غلام‏رضا کاظم‌زاده امروز اظهار داشت: این میزان سوخت قاچاق که قرار بود خارج از شبکه توزیع شود، از شش دستگاه کامیون حمل سوخت که از شهرهای گرمسار و حسن‌آباد سلفچگان قم بارگیری و به مقصد کشور افغانستان در حال حمل بود، کشف و ضبط شد.
وی افزود: پس از کشف این محموله سوخت قاچاق و تشکیل پرونده، متهمان تحویل اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دامغان شدند.
رئیس پلیس شهرستان دامغان همچنین از کاهش 27 درصدی جرایم در این شهرستان خبر داد و افزود: این آمار مربوط به چهار ماه ابتدای سال جاری بوده و پلیس با اقدامات پیشگیرانه موفق شد آمار جرایم را در این شهرستان با همراهی و همکاری مردم و مخبران کاهش دهد.
وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون شش خانه فساد در این شهرستان شناسایی و متلاشی شد که در این راستا 30 نفر زن و مرد که در خانه‌های فساد حضور و با هم ارتباط داشتند، دستگیر شدند.
وی همچنین از کشف 11.5 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال جاری خبر داد و گفت: از این میزان مواد مخدر کشف شده، پنج کیلوگرم تریاک و مابقی را حشیش، هروئین و مرفین تشکیل می‏دهد.
کاظم‌زاده تعداد افراد دستگیر شده به جرم تهیه و توزیع مواد مخدر در چهار ماه ابتدای سال جاری در شهرستان دامغان را 95 نفر بیان کرد که از این تعداد افراد دستگیر شده چهار نفر زن بودند.
لازم به ذکر است؛ سال گذشته در شهرستان دامغان 274 نفر معتاد و 26 نفر قاچاقچی مواد مخدر از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقامات قضایی در شهرستان دامغان شدند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول