اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان غربی خواستار شد:

فرهنگ‌سازی برای ایجاد شهر الکترونیک

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری آذربایجان غربی گفت: با مشارکت مدیران برای ایجاد شهر الکترونیک در جامعه فرهنگ‌سازی شود.

فرهنگ‌سازی برای ایجاد شهر الکترونیک
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد طالبی ظهر امروز در ستاد راهبردی ایجاد شهر الکترونیک که در سالن جلسات شماره 4 استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: برای محقق شدن این امر مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید ظرفیت‌های موجود در مطبوعات، رسانه‌های تصویری و ... به ‌کار گیرند تا اقشار مختلف مردم با مزایای اجرای این طرح به خوبی آشنا شوند.
وی افزود: با توجه به اینکه عقاید دینی و مسائل مذهبی در جامعه ما ریشه دوانده است باید از طریق روحانیان و ائمه جمعه مردم را با کارکردها اجرای این طرح آشنا کنیم به ‌طوری که روحانیان با مزایا و کارکردهای این موضوع در مساجد به ‌روشنی با مردم صحبت کنند.
این مسئول بیان کرد: روسای دانشگاه‌ها همچنین سازمان آموزش پرورش باید برای ایجاد شهر الکترونیک در بین دانش‌آموزان صحبت کنند تا به ‌این ترتیب نسل جدید بیش از بیش برای عملی شدن این موضوع بسترسازی کنند.
وی گفت: ماکو برای تبدیل شدن به شهر الکترونیک به تصویب رسید براین‌اساس مسئولان این شهرستان برای تحقق این موضوع زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند همچنین نسبت به توسعه فیبر نوری در مراکز اداری و دستگاه‌های اجرایی اقدام کنند.
این مسئول با بیان اینکه شش ماه برای عملی شدن این موضوع مسئولان ماکو فرصت دارند، یادآور شد: باید جلسات مکرر و بازدیدهای مستمر برای پیشبرد برنامه‌های شهر الکترونیک با حضور مدیران و مسئولان صورت بگیرد تا هیچ‌گونه توقفی در فرآیند کار صورت نگیرد چرا که اگر در این زمینه موفقیت بارزی حاصل نشود طرح‌ها در شهرهای دیگر استان اجرا می‌کنیم.
طالبی افزود: تفکر فراسازمانی برای عملی شدن شهر الکترونیک باید ایجاد شود به عبارت دیگر باید مسئولان نباید برنامه‌ها و طرح‌های خود را برای دستگاه زیرمجموعه خود خلاصه کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول