اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت وگو با فارس انجام شد؛

واکنش عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به تغییر نام وزارت ارشاد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از طرح پیشنهادی تغییر نام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتقاد کرد.

واکنش عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به تغییر نام وزارت ارشاد
حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: اخیرا شایعه شده که جریان انحرافی در تلاش است که نام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به نام وزارت فرهنگ و هنر تغییر دهد که این اقدام در راستای انحرافات این جریان است.
وی تصریح کرد: پایگاه اطلاع‌رسانی شورای انقلاب فرهنگی اعلام کرده است که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد پیشنهاد تغییر نام این وزارتخانه به رئیس جمهور داده شد و دکتر احمدی‌نژاد جواب منفی نسبت به این تغییر نداده است.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به شدت با این تغییر نام مخالف است، گفت: پیشنهاد تغییر نام این وزارتخانه در دوران اصلاحات از سوی وزیر وقت این وزارتخانه که در اکنون در خارج از کشور در صف دشمنان نظام است پیشنهاد شده بود.
حجت‌الاسلام طاهری افزود: این پیشنهاد در آن زمان که فضای کشور با دولت اصلاحات بوده با اعتراض مردم مومن و متدین همراه شده بود.
وی خاطرنشان کرد: حال که دنیا اسلام متاثر از انقلاب اسلامی و در حال الگوگیری از نظام مقدس جمهوری اسلامی است چنین بحث‌های در تضاد آرمان‌های حضرت امام (ره) و ارزش انقلاب می‌باشد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: چگونه کسی به خودش جرات می‌دهد اسم اسلام که تمام هستی انقلاب و هدف آن ترویج فرهنگ اسلام و ارزش‌های الهی است را از این وزارتخانه فرهنگی بر دارد.
حجت‌الاسلام طاهری اظهار داشت: تعجب بر انگیزه‌ترین اینکه چرا رئیس جمهور نسبت به این پیشنهاد واکنش نشان نداده است.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتظار می‌رود که دکتر احمدی‌نژاد که فردی ارزشی، انقلابی و پایبند به آرمان‌های امام راحل و شهیدان است نسبت به این اقدام جرایان انحرافی واکنش نشان دهد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول