اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان شهریار:

طرح‌های سلامت اجتماعی شتاب بیشتری میگیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شهریار گفت: طرح‌های سلامت اجتماعی در این شهرستان شتاب بیشتری را به خود میگیرد.

طرح‌های سلامت اجتماعی شتاب بیشتری میگیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، عباس جوهری بعدازظهر امروز در اجرای طرح سلامت اجتماعی در این شهرستان اظهار داشت: این طرح به منظور افزایش ضریب امنیت اجتماعی و در راستای خدمات‌رسانی بیشتر به مردم در این شهرستان انجام میشود.
وی ادامه داد: این طرح با جدیت هرچه بیشتر در این شهرستان اجرا میشود و تا پاکسازی کامل ادامه دارد.
فرماندار شهرستان شهریار تأکید کرد: نباید اجازه دهیم که متخلفان و ناامن کنندگان جامعه با کسب فرصت اقدامات شرورانه خود را اجرا کنند.
وی تأکید کرد: بلکه باید آن قدر عرصه را برای این افراد تنگ کرد تا دست از اقدامات شوم خود بردارند.
جوهری افزود: این طرح با مشارکت مردم موفق‌تر خواهد بود چرا که هرجا مردم در کنار مسئولان حضور داشته باشند مسئولان با آرامش خاطر بیشتری به وظایف خود عمل میکنند.
وی از مردم خواست تا با تعامل بیشتر با مسئولان ذیربط اجرای این طرح را بیش از گذشته موفق کنند.
جوهری تأکید کرد: در این راستا شهروندان در صورت مشاهده تخلف، توزیع و تهیه مواد مخدر و ... میتوانند به 110 اطلاع دهند.
فرماندار شهرستان شهریار گفت: برای اجرای این طرح مکان‌های استقرار قاچاقچیان و موادفروشان عمده از قبل شناسایی شده و با حضور به موقع علاوه بر دستگیری افراد اقدام به تخریب آن مکان نیز خواهیم کرد.
جوهری تصریح کرد: اماکنی که ضریب امنیتی آن پایین بوده به طور مستمر مورد نظارت و بازرسی قرار میگیرند و تا پاکسازی کامل این طرح‌ها به صورت پی در پی ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه سخنان خود یکی دیگر از راهکارهای موفق اجرای این طرح را همکاری دستگاه‌های مستقر در این شهرستان عنوان کرد و افزود: تعامل بین مدیران و مسئولان فعال در این شهرستان زمینه‌های آرامش و امنیت بیشتر را در شهریار فراهم میکند.
فرماندار شهریار گفت: باید اماکن آلوده و محل‌هایی که سوداگران مرگ و معتادان در آنجا جمع‌آوری میشوند شناسایی و به طور کامل تخریب شود.
به گفته جوهری تاکنون بیش از 20 طرح سلامت اجتماعی در این شهرستان اجرا شده است که گامی موثر برای توسعه سلامت اجتماعی و افزایش ضریب اجتماعی است.
وی در پایان گفت: کارهای متخلفان از چشم مأموران نیروی انتظامی دور نخواهد ماند لذا متخلفان و ناامن کنندگان جامعه مطمئن باشند که مأموران نیروی انتظامی به طور قطع با آنان برخورد جدی و قانونی خواهند داشت.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول