اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد:

راه‌اندازی 100 پایگاه فرهنگی مذهبی بانوان در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در سال جاری 100 پایگاه فرهنگی مذهبی بانوان در استان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی 100 پایگاه فرهنگی مذهبی بانوان در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان علی سهندی در مراسم معارفه مسئول جدید کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان اظهار داشت: افرادی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت می‌کنند خادمان نظام بوده و حرمت خوان شهدا می‌طلبد در هر کسوت و جایگاهی خون شهدا را پایمال نکنیم.
وی ادامه داد: جاروکشی در نظام مقدس جمهوری اسلامی که به برکت خون شهیدان هشت سال دفاع مقدس به ثمر رسیده است افتخار بزرگی است که باید خادمان نظام این به آن افتخار کنند.
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان یاد آورشد: انقلاب اسلامی ایران در نتیجه خون شهدا اکنون به حرکت خود ادامه می‌دهد و باید این خون‌ها گرامی داشته شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت راه‌اندازی پایگاه‌های فرهنگی مذهبی بانوان در مساجد تاکید کرد و افزود: در سال جاری 100 پایگاه فرهنگی مذهبی بانوان در استان راه‌اندازی می‌شود.
سهندی بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های بازنشستگان آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: از این ظرفیت‌ها در مدیریت کانون‌های فرهنگی و مذهبی بانوان استفاده می‌شود.
همچنین معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری نیز در این مراسم با تشکر از اقدامات و فعالیت‌های امرالله حسنی، مرتضی مقدمی را به عنوان مسئول جید کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان معرفی کرد.
مرتضی طاهریان با اشاره به اینکه استان زنجان نماد عشق و ارادت به خاندان عصمت و طهارت است، خاطرنشان کرد: استان زنجان باید از کانون‌های فرهنگی و هنری بیشتری برخودار باشد.
امرالله حسنی نیز در این جلسه با اشاره به توطئه‌های نرم دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی،  فعالیت 85 کانال فارسی زبان را از برنامه‌ریزی‌های دشمنان علیه نظام عنوان کرد.
وی بر لزوم توجه بیشتر به مساجد به عنوان کانون مقابله با دشمنان و جنگ نرم تاکید کرد و گفت: در برنامه پنجم توسعه باید تعداد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد 25 درصد مساجد کشور باشد.
گفتنی است: مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان نیز در این جلسه برگزاری جشنواره قرانی مدها متان را مستلزم همکاری همه دستگاه‌های اجرایی دانست و تصریح کرد: این جشنواره با حضور 300 سفیر، قاری و حامل قران برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول