اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های قهرمانی کشور؛

لرستان مقام سوم رقابت‌های سه‌گانه کشور را کسب کرد

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی ورزش‌های سه‌گانه لرستان گفت: در رقابت‌های سه‌گانه قهرمانی کشور لرستان مقام سوم را کسب کرد.

لرستان مقام سوم رقابت‌های سه‌گانه کشور را کسب کرد
رضا جایدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: رقابت‌های سه‌گانه قهرمانی کشور با شرکت 250 نفر از 26 استان در پنج رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در بندرترکمن برگزار شد.
وی افزود: همچنین ضمن برگزاری رقابت‌های مرحله دوم لیگ برتر باشگاه‌های کشور هفت تیم از نیروهای مسلح حضور داشتند.
جایدری یادآورشد: در پایان این رقابت‌ها در مجموع تیمی، در رده سنی نونهالان کردستان، کرمانشاه و اصفهان به مقام‌های اول تا سوم رسیدند.
وی گفت: در رده سنی نوجوانان کرمانشاه، کرمان و اصفهان، در رده سنی جوانان اصفهان، زنجان و لرستان، در رده سنی امیدها زنجان، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد و در رده سنی بزرگسالان اصفهان،‌ تهران و کرمانشاه به ترتیب مقام‌های اول تا سوم هر رده سنی را به دست آوردند.
لازم به ذکر است، برای تیم سه‌گانه جوانان لرستان دانیال مقدسی، امین فولادوند، کیانوش گودرزی و کوروش فولادوند نشان برنز کسب کردند.
این رقابت‌ها به منظور انتخاب نفرات تیم ملی برای حضور در رقابت‌های آسیایی چین تایپه برگزار شد، که از 28 شهریورماه آغاز می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول