اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زرند:

اسلام‌ستیزی آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه زرند گفت: اسلام‌ستیزی رژیم آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی به شدت ادامه دارد و دنبال ایجاد تنفر به اسلام در بین ملت‌ها هستند.

اسلام‌ستیزی آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زرند با اشاره به 19 شهریور وفات حضرت آیت‌الله طالقانی نخستین امام جمعه تهران اظهار داشت: در 20 شهریور ماه سال 60 شهادت آیت‌الله مدنی نمایند امام در آذربایجان شرقی و امام جمعه  تبریز را به دست منافقان کوردل داشتیم که یاد این شخصیت بزرگ روحانی را گرامی می‌داریم.
وی با اشاره به حمله هواپیماهای مسافربری به برج‌های 110 طبقه مرکز تجارت جهانی در نیویورک گفت: ابعاد پشت پرده این حادثه هنوز دقیقا روشن نیست.
کرمی‌پور با اشاره به لزوم وحدت در جامعه خاطرنشان کرد: حضرت امام (ره) درمورد حفظ وحدت می‌فرمایند، «من این مطلب را به همه اعلام می‌کنم که موظف هستند، وحدت کلمه را حفظ کنند و اختلاف بین‌شان نباشد، اگر استقلال کشور را می‌خواهید، اگر قطع دست ایادی و دشمنان را می‌خواهید، اگر می‌خواهید آزاد باشید، اگر می‌خواهید کشور مال خودتان باشد، همه زیر پرچم اسلام بیاید و ... آن روز به ما ضرر می‌خورد که خللی در وحدت ما پیدا شود».
وی افزود: در شرایط کنونی کشور مسئله وحدت از اهمیت والایی  برخودار است، کشور ما اکنون تحت فشار جدی دشمنان خارجی قرار دارد و مخالفان اسلام  و انقلاب تلاش می‌کنند تا با فشار هر چه بیشتر ملت ایران را به زانو در آورند که ان‌شاء‌الله هرگز نخواهند توانست در این مبارزه نفس‌گیر بین ملت و مسئولان اختلاف بیندازند.
کرمی‌پور بیان داشت: در فتنه سال 88 این اختلافات را دنبال کردند و در حال حاضر نیز دنبال اختلاف هستند، پس در چنین شرایطی وحدت نیروهای انقلاب لازم است و مقام معظم رهبری در سفارشاتی می‌فرمایند، «به ملت عزیزمان بارها عرض کردیم که امروز ما به چند چیز احتیاج داریم، اتحاد و هم‌دلی میان مردم با یکدیگر و میان مردم و مسئولان با یکدیگر که نیاز بزرگ کشور است».
وی با اشاره به 11سپتامبر و اسلام‌ستیزی به بهانه تروریسم گفت: بعد از حادثه 11 سپامبر  رژیم آمریکا، رژیم صهیونیستی و شبکه‌های سرمایه‌داری بزرگ، تهاجم تبلیغاتی  را بر ضد اسلام و مسلمانان به عنوان مبارزه با تروریسم آغاز کرده‌اند، این در حالی  است که امریکا و رژیم صهیونیستی تروریست‌ترین دولت‌های دنیا هستند.
کرمی‌پور ابراز داشت: شاهد بودیم، بعد از حادثه 20 شهریور نیویورک و ویران شدن آن دو برج، رئیس جمهور امریکا در صفحه تلویزیون ظاهر شد و در نخستین اظهارات بدون هیچ تحقیقی مسلمانان و اسلام را متهم کرد تا موج نفرت و خشم افکار عمومی را متوجه آن‌ها کنند
وی افزود: البته بعدا بوش اظهار کرد که اشتباه شده است و این موضوع برنامه از پیش تعیین شده بود و اکنون هم دشمنی‌ها به همین شکل است و در حال حاضر تمام دستگاه‌های تبلیغاتی وابسته به صهیونیسم با تهیه مطلب، فیلم و تولید وسائل و ابزارهای فرهنگی در همه دنیا سعی دارند که اسلام را در چشم مردم دنیا مبغوض و مورد نفرت قرار دهند.
امام جمعه زرند تصریح کرد: هدف آنان این است که مردم دنیا از اسلام و مسلمانان تنفر پیدا کنند، البته وقتی به کشور افغانستان یا عراق از جمله کشورهای اسلام ی هستند، حمله می‌کنند، برای تحریک نشدن افکار عمومی مسلمانان علیه خودشان در چند جمله از اسلام تعریف می‌کنند، اما این مصلحتی است، آنها می‌دانند که اسلام مانع اساسی در راه پیشرفت استکبار به سمت هدف‌های نهایی خودشان است.
است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول