اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذربایجان‌شرقی صورت می‌گیرد؛

بهسازی 12 هزار مسکن روستایی با همکاری بسیج سازندگی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی گفت: بهسازی 12 هزار مسکن روستایی عقد قرارداد شده که با همکاری بیش از 300 مهندس بسیجی این فعالیت‌ها انجام خواهد شد.

بهسازی 12 هزار مسکن روستایی با همکاری بسیج سازندگی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی مددی ظهر امروز در نشست رسانه‌ای به تشریح فعالیت‌های اردوهای طرح هجرت سه پرداخت.
وی تصریح کرد: بسیج سازندگی از سوی دولت و تائید و همراهی مجلس اصولگرا در زمینه فعالیت‌های سازندگی رسالتی کلان داشته و بسیج سازندگی در حال حاضر یک دستگاه اجرایی و عمرانی بوده و رتبه قانونی دارد. 
مددی ادامه داد: 40 درصد از فعالان بسیج سازندگی را خواهران تشکیل داده و علاوه بر مسائل سازندگی در زمینه‌های دیگر نیز فعال است. 
رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: زیباسازی مدارس و سخت کاری آن یکی از اولویت‌های کاری بوده و در شش ماهه نخست هر سال اردوهای هجرت سه برگزار می‌شود.
رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی گفت: آذربایجان‌شرقی جزو سه استان برتر در زمینه بسیج سازندگی بوده و فعالیت‌های استانی در سطح کشوری مطرح است.

*آماده‌سازی و زیباسازی 1000 مدرسه در آذربایجان‌شرقی
مددی افزود: در مدت سال گذشته و سال‌جاری یک هزار مدرسه توسط بسیح سازندگی استان زیباسازی و آماده تحویل شد.
وی همچنین از برگزاری 30 همایش کارآفرینی توسط بسیج سازندگی خبر داد و اظهار کرد: این همایش‌ها عمدتاً در شش ماهه دوم سال برگزار می‌شود.
رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی گفت: محرومیت‌زدایی از عمده فعالیت‌های بسیج سازندگی بوده و در سال گذشته 239 مورد جهیزیه تهیه و توزیع شده است.
وی، حضور فعال در عرصه جنگ نرم را از رسالت‌های بسیج سازندگی دانست و گفت: تلفیقی از دانش و عمل در عرصه کار و تولید باید منعکس شود تا شاهد خنثی شدن نقشه‌های شوم دشمنان در زمینه‌های مختلف باشیم.
مددی در ادامه از همکاری بسیج سازندگی با دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و گفت: در حال حاضر این سازمان در زمینه فعالیت‌های عمرانی با 30 دستگاه همکاری دارد.
رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی گفت: همکاری با جهاد کشاورزی در زمینه ارتقای روش‌های بهینه آبیاری، همکاری با بهزیستی و نیز همکاری با آموزش و پرورش از جمله فعالیت‌های این سازمان است.
وی، از عقد قرارداد با بنیاد مسکن در زمینه بهسازی مسکن روستایی خبر داد و گفت: در زمینه بهسازی 12 هزار مسکن روستایی عقد قرار داد شده که با همکاری بیش از 300 مهندس بسیجی این فعالیت‌ها انجام می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول