اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیریت ورزشی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان:

شهر با ورزش محله به ورزشگاه تبدیل می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیریت ورزشی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان گفت: شعار این سازمان این است که با بها دادن به ورزش محله‌های شهر، می‌توانیم همه جا را تبدیل به ورزشگاه ‌کنیم.

شهر با ورزش محله به ورزشگاه تبدیل می‌شود
مهران انصاری‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مردم نباید منتظر اقدامات مسئولان باشند بلکه ما هستیم که باید به دنبال انتظارات مردم باشیم و نگاه‌ها به این باشد که آنها چه انتظاری دارند.
وی در مورد ادغام دو سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان در قالب یک وزارت تازه تاسیس گفت: در صورتی که برنامه‌ریزی مناسب انجام نشود در وزارت جدید ورزش به دلیل توجه به خواست جوانان و موارد متنوع مربوط به این موضوع نمی‌توان کار تخصصی و مفید برای ورزش کشور انجام داد.
مدیریت ورزشی سازمان تفریحی و فرهنگی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر جمعیت 15 ساله زیر 10درصد، اقدام به  ورزش می‌کنند، تصریح کرد: در حال حاضر مقوله روان شناسی در ورزش جایگاه بسیار مهمی را به خود اختصاص داده و سازمان تفریحی و فرهنگی شهرداری اصفهان بحث پیوند بین ورزش و خانواده‌ها را برای جذب سنین نونهالان و خردسال به صورت علمی دنبال می‌کند.
وی با بیان اینکه در مورد مقوله روان شناسی و جامعه شناسی ورزش می‌توان به جذب هر چه بیشتر فرزندان خانواده‌ها اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه کودکان در رده‌های سنی هستند که همواره باید خانواده‌ها کنار آنها قرار بگیرند، در صورتی که بتوانیم در فضاهای مناسب، برنامه‌های ورزشی متنوع و در عین حال رقابتی ‌را برای آنها به وجود آوریم به طور حتم بزرگ‌تر خانواده‌ها نیز به سوی اماکن ورزشی جذب می‌شوند.
انصاری پوراضافه کرد: برای گسترش ورزش همگانی در بین مردم، شهرداری اصفهان تعامل خوبی را با هیئت‌های ورزشی زیر مجموعه اداره کل تربیت بدنی استان برقرار کرده است.
وی افزود: اداره تربیت بدنی مربیان ورزشی شهردار اصفهان را با برگزاری دوره‌های مربیگری تغذیه می‌کند و سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان نیز امکانات ورزشی خود را در اختیار توسعه ورزش همگانی قرار می‌د‌هد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول