اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کاروان ورزشی ایلام:

هدف مسابقات ورزشی ارتقای ارزش‌های انسانی باشد

خبرگزاری فارس: سرپرست کاروان ورزشی دانشجویان ورزشکار پیام نور استان ایلام گفت: دانشجویانی که در المپیادها شرکت می‌کنند باید بیش از هرچیز به فکر ارتقای ارزش‌های والای انسانی باشند.

هدف مسابقات ورزشی ارتقای ارزش‌های انسانی باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی اکبر صادقی عصر امروز در حاشیه پنجمین المپیاد ورزش دانشجویان دختر دانشگاه‌های پیام نور کشور در مشهد اظهار داشت: هر چند این المپیاد نسبت به المپیادهای سال‌های قبل کاستی‌هایی داشت اما امیدواریم این نقایص به زودی رفع و از تجربیات به دست آمده برای آینده بهره کافی برده شود.
سرپرست‌کل کاروان ایلام افزود: از ورزشکارانی که همراه من به این مسابقات آمده‌اند و همچنین از تمام ورزشکارانی که در این المپیاد حاضر شده اند می‌خواهم زمانی که از این تورنمنت برگشتند به طور روزانه به ورزش بپردازند و ورزش را فراموش نکنند چرا که ورزش قهرمانی یکی از ارکان زندگی مدرن است.
سرپرست‌کل کاروان دانشجویان ورزشکار پیام نور استان ایلام با بیان این مطلب اظهار داشت: دانشجویان باید از این روزهای المپیاد کمال بهره را ببرند و با تمرین زندگی اجتماعی در کنار یکدیگر زیستن و یکدیگر را درک کردن را یاد بگیرند.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان ایلام درباره میزان تمرینات این تیم بیان داشت: تیم‌های گروهی ما از المپیاد سال گذشته تاکنون در حال تمرین بودند ولی تیم‌های انفرادی از چند ماه پیش تمرین را آغاز کردند.
وی ادامه داد: در بخش گروهی تیم‌های فوتسال و بسکتبال ما امید قهرمانی دارند، این تیم‌ها در لیگ کشوری وضعیت مناسبی دارند و در بخش انفرادی نیز تیم تکواندو امید اول قهرمانی استان ماست.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول