اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی کرمان خبر داد:

بهره‌برداری از سالن ورزشی منوجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی استان کرمان گفت: برای احداث سالن ورزشی منوجان 11 میلیارد و 808 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

بهره‌برداری از سالن ورزشی منوجان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، تقی رضایی ظهر امروز در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرسازی از طرح‌های عمرانی شهرستان منوجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح 10 هکتاری مسکن مهر ویلایی به عنوان یکی از شاخص‌ترین طرح‌های مسکن مهر کشور، به صورت ویلایی و در قالب یک سایت در شهرستان منوجان تعریف شده است. 
رضایی افزود: در این طرح 300 واحد 75 متری در نظر گرفته شده که هر واحد در زمینی به مساحت 250 متر مربع بنا شده و در این طرح هر متقاضی با 50 میلیون ریال سهم آورده، صاحب خانه می‌شود.
رضایی تصریح کرد: در این سایت دو فضای آموزشی، مسجد، 12 فضای تجاری، دو پارکینگ عمومی و یک هکتار فضای سبز طراحی شده که این خدمات و ویلایی بودن واحدهای این طرح، مسکن مهر منوجان را از سایر شهرستان‌ها متمایز کرده است
مدیر کل مسکن و شهرسازی استان کرمان با اشاره به افتتاح یک سالن ورزشی خاطرنشان کرد: برای احداث سالن ورزشی منوجان 11 میلیارد و 808 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.
تقی رضایی افزود: این سالن ورزشی 2 هزار و 250 متر مربع زیربنا دارد و عملیات اجرایی آن از سال 84 آغاز شده است.
وی خاطرنشان کرد: وجود جایگاه تماشاچیان، رختکن، سرویس بهداشتی و سامانه سرمایشی و گرمایشی از امکانات این سالن ورزشی مجهز است.
رضایی ابراز داشت: با بهره‌برداری از این طرح، جوانان شهرستان منوجان از نعمت فضای ورزشی مناسب بهره‌مند شدند.
مدیرکل مسکن و شهرسازی استان کرمان با اشاره به بازدید از بیمارستان منوجان توسط وزیر راه و شهرسازی و اینکه عملیات اجرایی احداث این بیمارستان از سال 86 آغاز شد، اذعان داشت: برای احداث بیمارستان 24 تختخوابی منوجان با زیربنای 3 هزار و 500 متر مربع، 48 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان کرمان، هزینه شده است.
رضایی ابراز داشت: با افتتاح و بهره‌برداری از این بیمارستان بسیاری از مشکلات درمانی مردم این شهرستان که برای درمان به شهرستان‌های مجاور اعزام میشدند، برطرف می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول