اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری بجنورد خبر داد:

ارائه بسته‌های تشویقی به سرمایه گذاران در نمایشگاه اکو

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری بجنورد از ارائه بسته‌های تشویقی به سرمایه گذاران در نمایشگاه صنایع دستی اکو برای ترغیب آنان به سرمایه‌گذاری در استان خراسان شمالی خبر داد.

ارائه بسته‌های تشویقی به سرمایه گذاران در نمایشگاه اکو
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو کیوان دژهوت یکی از اهداف نمایشگاه اکو را شناسایی و جذب سرمایه گذاران به استان عنوان کرد و گفت: در همین راستا قصد داریم تا با برقراری ارتباط موثر با سرمایه گذاران، آن‌ها را در جریان ریز اطلاعات استان و شهرستان قرار داده و با ارائه بسته‌های تشویقی، به سرمایه گذاری در استان تشویق کنیم.
وی با اشاره به وجود پتانسیل‌های بالای سرمایه گذاری در شهر بجنورد اظهار داشت: این تضمین نیز به سرمایه گذاران داده می‌شود که هر کس در این استان سرمایه گذاری کند به سود خود خواهد رسید.
دژهوت اولویت سرمایه گذاری را در جذب سرمایه گذاران بومی دانست تا بدین وسیله سرمایه گذاران از استان و شهرستان خارج نشوند.
وی تصریح کرد: به طور حتم شهرداری تنها در صورت مشارکت سرمایه‌های مردمی می‌تواند به اهداف بلند خود با افق چشم انداز توسعه شهری دست یابد.
سرپرست شهرداری بجنورد ادامه داد: با توجه به ارتباط مستقیم شهرداری با شهروندان و وظیفه ذاتی که در توسعه مدرن شهری بر عهده دارد بیشترین تلاش خود را در جهت جذب سرمایه گذار و ایجاد زیر ساخت های توسعه شهری به کار خواهد بست.
وی آسفالت گسترده شهر و معابر شهری در طول مسیر، روکش آسفالت و مرمت حفاری‌ها و اعمال نظارت قوی برای اتمام حفاری‌ها و اصلاح کانال‌های حفاری، بهبود فضای پارک‌های شهر به لحاظ تأمین روشنایی و فضای سبز و خط کشی خیابان‌ها و تأمین آب در پارک بش قارداش را از جمله اقدامات انجام گرفته توسط شهرداری برای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه اکو عنوان کرد.
دژهوت همچنین معبرسازی پارک بش قارداش و نصب تجهیزات جدید از قبیل سرویس‌های بهداشتی، تغییر طراحی داخلی و مبلمان و سنگ فرش معابر را از دیگر اقدامات انجام گرفته دانست.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه این نمایشگاه نخستین تجربه کاری استان در بخش بین‌المللی بوده ممکن است کمبودها و نواقصی نیز وجود داشته باشد ولی باید سعی شود تا با برنامه ریزی منسجم‌تر و شناخت این نواقص، تجربه‌های بیشتری کسب کنیم.
نخستین نمایشگاه بین‌المللی کشورهای عضو اکو هفته جاری با حضور کشورهای عضو اکو و سه کشور مهمان در تفرجگاه بش قارداش بجنورد  برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول