اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی خبر داد:

رشد 10 برابری اعتبارات عمرانی بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی گفت: اعتبارات عمرانی بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی 10 درصد بودجه عمرانی استان خواهد بود که در صورت تحقق این امر اعتبارات عمرانی بسیج سازندگی استان رشدی 10 برابری می‌یابد.

رشد 10 برابری اعتبارات عمرانی بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی
علی مددی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز ظرفیت‌های فعایت بسیج سازندگی در استان را مطلوب ارزیابی کرده و خواستار همراهی بیشتر مسئولان در این زمینه شد.
رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی گفت: توسعه فعالیت‌های بسیج سازندگی مستلزم همکاری دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و شهرداران است.
وی ادامه داد: اگر همکاری‌های بین‌بخشی توسعه یابد شاهد حضور 5 میلیون نفر روز در عرصه بسیج سازندگی در استان در مدت سال‌جاری خواهیم بود.
مددی تاکید کرد: دستیابی به اهداف بسیج سازندگی که در برنامه پنجم پیش‌بینی شده، قابل دسترسی خواهد بود.
رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در سال گذشته بیش از 3 میلیون نفر روز در طرح بسیج سازندگی استان شرکت کردند که این مهم امسال قابل گسترش نیز خواهد بود.
مددی، حضور اقشار مختلف در کارهای بسیج سازندگی را مورد تاکید قرارداد و گفت: طلاب نیز در زمینه کار فرهنگی و تقویت اعتقادات جوانان حاضر در بسیج سازندگی نقش مهمی بر عهده دارند.
وی اظهار کرد: ساماندهی مزار شهدا نیز در روستاها و شهرهای کوچک مورد توجه این سازمان قرار گرفته و در تمام شهرستان‌ها و روستاها که دارای یک شهید هستند این کار سازندگی فرهنگی مورد توجه قرار دارد.
رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی گفت: در زمینه فعالیت‌های کشاورزی سازمان بسیج سازندگی توانسته است در زمینه اجرای طرح 313 هکتاری آبیاری قطره‌ای و کنترل پروانه چرای دامی و نیز احداث سد فعال باشد.
وی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی این سازمان در سال‌جاری گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال 10 درصد اعتبارات عمرانی و استانی به فعالیت‌های بسیج سازندگی اختصاص یابد.
مددی افزود: در سال گذشته 30 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی این سازمان بود که در صورت افزایش به 10 درصد شاهد رشد 10 برابری اعتبارات این سازمان خواهیم بود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول