اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سنندج؛

اردوی تیم ملی وزنه‌برداری کشور آغاز شد

خبرگزاری فارس: تیم ملی وزنه‌برداری کشور برای برگزاری یک اردوی 20 روزه، وارد سنندج شدند و از امروز کار خود را شروع کردند.

اردوی تیم ملی وزنه‌برداری کشور آغاز شد
به گزارش خبر گزاری فارس از سنندج، تیم ملی وزنه‌برداری کشور هنگام ورود به استان کردستان در فرودگاه سنندج مورد استقبال مدیرکل ورزش و جوانان، مسئولان ورزش و ورزشکاران کردستان قرار گرفتند.
تیم ملی وزنه‌برداری کشور ساعاتی پیش با برگزاری جلسه‌ای در اداره کل ورزش و جوانان کردستان، برنامه 20 روزه خود را به طور رسمی آغاز کرد.
به گفته کورش باقری مربی تیم ملی وزنه‌برداری کشور، این اردوی بلند مدت با توجه به آب و هوا و شرایط مطلوب کردستان و همچنین توسعه و تشویق ورزشکاران استان در این رشته ورزشی به مدت سه هفته برگزار خواهد شد.
تیم ملی کشورمان در حال حاضر با حضور مجید عسکری در وزن 56 کیلوگرم، سجاد بهروزی در وزن 69 کیلوگرم، کیانوش رستمی و احد سنجابی در وزن 85 کیلوگرم، اصغر ابراهیمی و سعید محمدپور در وزن 94 کیلوگرم، محمد‌رضابراری و نواب نصیرشلال در وزن 105 کیلوگرم، سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی در وزن 105+ کیلوگرم در این اردوی 20 روزه حضور دارند.
این اردو برای آمادگی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان و همچنین انتخابی برای بازی‌های المپیک 2012 لندن برگزار شده است.
به گفته مربی تیم ملی وزنه‌برداری کشور، مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری از 20 تا 30 آبان ماه سال جاری در پاریس برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول