اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد نهبندان:

احداث مجتمع فرهنگی نهبندان از اولویت‌هاست

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان گفت: یکی از اولویت‌های فرهنگی این نهاد و فرماندار نهبندان ساخت و ایجاد مجتمع فرهنگی و هنری نهبندان است.

احداث مجتمع فرهنگی نهبندان از اولویت‌هاست
سید حسین هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: احداث مجتمع فرهنگی و هنری نهبندان یکی از دغدغه‌های فرهنگی این اداره و فرماندار شهرستان است که با ایجاد این مجتمع در حقیقت زیرساخت‌های فرهنگی نهبندان تقویت می‌شود.
وی ادامه داد: ایجاد این مجتمع در اولویت برنامه‌ها و اقدامات مقام عالی دولت در شهرستان قرار گرفته و در همین راستا نیز وی قول اختصاص اعتبار خوبی را از محل طرح توسعه نهبندان برای این مهم داده است که با اختصاص اعتبار لازم امیدواریم عملیات اجرایی آن نیز آغاز شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان با بیان اینکه طی سال گذشته مبلغ 103 میلیون تومان برای فعالیت‌های عمرانی از محل طرح توسعه به این نهاد اختصاص یافته است، تصریح کرد: از این مبلغ 50 میلیون تومان برای دیون پیمانکار خانه فرهنگ نهبندان هزینه شده و مابقی نیز برای بهسازی و نوسازی مجتمع فرهنگی و هنری نور صرف شده است.
هاشمی با بیان اینکه طی سال گذشته از محل اعتبارات تملک به این نهاد هیچگونه اعتباری اختصاص نیافته است، افزود: اما در سال 89 مبلغ 18 میلیون تومان به عنوان اعتبار فرهنگی به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان اختصاص یافت.
وی در ارتباط با نخستین جشنواره استانی‌"راهی به سوی آسمان" که به میزبانی نهبندان در مهر ماه امسال برگزار می‌شود، گفت: تا کنون بیش از 100 اثر به دبیرخانه برگزاری این جشنواره واقع در این اداره ارسال شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان اضافه کرد: این آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره در چهار رشته شعر، عکاسی، خاطره و دل‌نوشته است.
هاشمی در ادامه از هنرمندان و علاقمندان خراسان جنوبی به منظور شرکت در این جشنواره خواست تا آثار خویش را تا پایان ساعات اداری روز دوشنبه 21 شهریورماه از طریق اداره پست یا آدرس الکترونیکی  Ershad_nehbandan@yahoo.com به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
وی نشانی دبیرخانه نخستین جشنواره فرهنگی و هنری راهی به سوی آسمان را شهرستان نهبندان، خیابان شهدا، شهدای 22 و مستقر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان عنوان کرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان خاطره‌نویسی، عکاسی، شعر و قالب‌‌های ادبی را از رشته‌های نخستین جشنواره راهی به سوی آسمان دانست و تصریح کرد: ترویج روحیه شهادت‌طلبی، شناسایی و رشد اندیشه‌های متعالی هنرمندان استان و ایجاد روحیه و فرهنگ ایثار به عنوان سدی محکم در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن از عمده اهداف برگزاری این جشنواره محسوب می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول