اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای صعود مستقل صورت می‌گیرد؛

برگزاری نخستین اردوی تیم کوهنوردی بانوان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون ورزشی امور بانوان اداره‌کل تربیت‌بدنی استان زنجان با اشاره به برنامه تیم کوهنوردی بانوان استان برای انجام صعود مستقل به یکی از قلل بالای 7 هزار متری جهان، از برگزاری نخستین اردوی این تیم در سبلان خبر داد.

برگزاری نخستین اردوی تیم کوهنوردی بانوان زنجان
فریده عینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به فعالیت آقایان عضو هیئت، در آمادگی جسمانی، ایروبیک و پارکور اظهار داشت: بانوان نیز در ایروبیک و استپ فعالیت می‌کنند.
وی با اشاره به آغاز فعالیت هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک در شهرستان‌های استان زنجان افزود: این هیئت در اغلب شهرستان‌های استان زنجان فعال شده است.
رئیس هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان زنجان تصریح کرد: تیم‌های آمادگی جسمانی و ایروبیک آقایان استان به مسابقات کشوری اعزام شده‌اند.
وی محل برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی آقایان را کرمانشاه اعلام کرد و گفت: تیم استپ بانوان نیز اواخر شهریور ماه برای شرکت در مسابقات کشوری به نیشابور اعزام می‌شوند.
عینی ترکیب تیم‌های آمادگی جسمانی آقایان و استپ بانوان را در مسابقات کشوری بین شش تا هشت نفر عنوان کرد.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره مقام‌های کشوری تیم‌های زنجانی در رشته‌های آمادگی جسمانی و ایروبیک تصریح کرد: تیم‌های شرکت کننده در مسابقات کشوری در رده سنی جوانان آقایان موفق به کسب یک نقره انفرادی در رشته آمادگی جسمانی و یک مقام سومی در بزرگسالان شده است.
رئیس هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان زنجان با اشاره به برگزاری بیش از چهار دوره مربیگری در زنجان و ابهر گفت: دوره‌های مربیگری و داوری در شهرهای خرم‌دره و خدابنده نیز برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برنامه آمادگی جسمانی و ایروبیک برای راه‌اندازی کمیته سلامت و ایرو کامبت در این هیئت تصریح کرد: دو مربی نیز دوره‌های مربوط به این رشته‌ها را گذرانده و به استان بازگشته‌اند.
عینی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره وضعیت بیمه افراد فعال در رشته‌های آمادگی جسمانی و ایروبیک گفت: فعالان در رشته‌های آمادگی جسمانی و ایروبیک در استان بعد از رشته فوتبال بیشترین آمار ورزشکاران بیمه شده را دارند.
وی آمار بیمه شد‌گان در رشته آمادگی جسمانی و ایروبیک را در استان بیش از یک هزار نفر اعلام کرد و افزود: تعداد فعالان خانم در این هیئت بیشتر از آقایان است.
معاون ورزشی امور بانوان اداره‌کل تربیت‌بدنی استان زنجان همچین از اعزام تیم سنگنوردی استان زنجان به مسابقات کشوری که در منطقه پلور تهران برگزار می‌شود، خبر داد.
وی ادامه داد:  تیم بسکتبال زنجان که در مسابقات لیگ دو کشوری شرکت کرده بود موفق به صعود از گروه خود شده است.
عینی با اشاره به برنامه استان برای صعود مستقل بانوان استان به یکی از قلل بالای 7 هزار متر جهان تصریح کرد: نخستین اردوی آمادگی تیم بانوان استان برای انجام این صعود در سبلان برگزار شده است.
وی زمان انجام صعود بانوان کوهنورد استان زنجان را به یکی از قلل مرتفع جهان سال آینده اعلام کرد و گفت: اگر مشکلی در برنامه‌های پیش‌بینی شده پیش نیاید این صعود در فروردین ماه سال آینده انجام می‌شود.
معاون ورزشی اداره کل تربیت بدنی تعداد کوهنوردان حاضر در اردوی آمادگی برای صعود به یکی از قلل مرتفع جهان را در سال آینده، هشت نفر اعلام کرد.
وی همچنین از آغاز تمرینات تیم والیبال بانوان استان برای شرکت در مسابقات لیگ برتر کشور خبر داد.
عینی اضافه کرد: تیم‌های هاکی و تکواندو بانوان نیز برای شرکت در مسابقات لیگ‌های برتر کشوری آماده می‌شوند.
وی زمان آغاز مسابقات لیگ برتر کشوری را در رشته هاکی بانوان مهر ماه عنوان کرد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول