اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز تاکید کرد:

مشارکت مدیران شیراز در برنامه‌های هفته دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز بر توجه مدیران در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس تاکید کرد.

مشارکت مدیران شیراز در برنامه‌های هفته دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد بذرافشان بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شیراز اظهار داشت: هفته دفاع مقدس هفته عزت و افتخار ایران اسلامی و یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های مردان و زنانی است که با استقامت و از خودگذشتگی حماسه‌های ماندگار و جاودانه‌ای خلق کردند.
بذرافشان ادامه داد: مدیران شهرستان شیراز، باید برای برگزاری مناسب برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس، همت و تلاش خود را مضاعف کنند و به این برنامه‌ها توجه ویژه داشته باشند.
وی گفت: امروز ثبات، امنیت جامعه و تمام پیشرفت‌هایی که حاصل شده است، به برکت خون شهدا و از جان‌گذشتگی آنهایی است که با خون پاک خود درخت تنومند انقلاب را در برابر طوفان حوادث سرافراز و راست قامت نگاه داشتند.
نماینده عالی دولت در شهرستان شیراز تصریح کرد: امروز نیز گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تقدیر از تمام کسانی که با حضور در جبهه‌ها، اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی در دست دشمنان و متجاوزان باقی بماند، امری ضروری است.
بذرافشان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن در آبان ماه سال جاری بیان کرد: مدیران، بخشداران و سایر مسئولان شهرستان شیراز با حساسیت خاصی این طرح را دنبال و از تمام امکانات برای انجام درست و دقیق سرشماری استفاده کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول