اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) خبر داد:

1.5 میلیون نفر روز کار در طرح هجرت 3 استان بوشهر

خبرگزاری فارس: جانشین بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) از اجرای 1.5 میلیون نفر روز کار در طرح هجرت 3 استان بوشهر خبر داد.

1.5 میلیون نفر روز کار در طرح هجرت 3 استان بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، علی مهدیان در آیین اختتامیه اردوهای طرح هجرت 3 در کنگان اظهار داشت: سپاه و بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون توانمندی و ارزش خود را اثبات کرده‌اند و شاهد سربلندی و افتخار بسیج در تمام عرصه‌ها هستیم.
وی افزود: همکاری مطلوب بسیج با آموزش و پرورش در طرح اردوهای دانش‌آموزی و طرح هجرت بسیار ارزشمند بوده و امیدوار هستیم به نتایج خوبی نیز برسیم.
جانشین بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) با اشاره به برگزاری اردوهای طرح هجرت مدارس یادآور شد: اوقات فراغت جوانان یکی از نعمت‌هایی است که ما در اختیار داریم و می‌توانیم با استفاده از جوانان و نوجوانان، ایران اسلامی را از تهدیدات و تهاجمات فرهنگی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی حفظ کنیم.
مهدیان از اجرای 1.5 میلیون نفر روز کار در طرح هجرت 3 استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در طرح هجرت 3 سال جاری بر اساس برنامه‌های مصوب شده بیش از یک و نیم میلیون نفر روز کار با مشارکت دانش‌آموزان و دانشجویان اجرا شد.
وی ادامه داد: 200 هزار نفر روز کار در عرصه دانش‌آموزی، 250 هزار نفر روز کار در امر محرومیت‌زدایی توسط دانشجویان، 200 هزارنفر روز کار جامعه پزشکی از جمله فعالیت‌هاست، ضمن اینکه در عرصه‌های بهسازی، مرمت و زیباسازی مدارس و آموزش فنی و حرفه‌ای نیز کارهای ارزشمندی توسط بسیجیان عزیز اجرایی شده است.
مهدیان یادآور شد: از ابتدای اجرای طرح اوقات فراغت تاکنون بیش از 155 پروژه توسط بسیج سازندگی در سراسر استان اجرایی شده و نتایج بسیار خوبی در بر داشته است.
فرماندار کنگان نیز با تجلیل از دانش‌آموزان بسیجی اظهار داشت: طرح هجرت 3 در کنگان با مشارکت ارزشمند دانش‌آموزان بسیجی اجرایی شد و 45 روز به طور مستمر شاهد هنرنمایی دانش‌آموزان بسیجی بودیم.
عباس تبرکی افزود: 45 روز تلاش دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف شامل مرمت و زیباسازی مدارس، رنگ‌آمیزی و تعمیر میز و نیمکت باید به طور شایسته مورد تجلیل واقع شود.
وی یادآور شد: نقش بسیج و بسیجیان در پیشرفت کشور غیر قابل انکار است و امروز شاهد تلاش شبانه‌روزی بسیج در امر سازندگی و عمران کشور هستیم.
در این آیین همچنین از دانش‌آموز معلول(میلاد ملکی) که با تمام توان در طرح هجرت3 مشارکت داشت به طور ویژه تقدیر شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول