اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 156 میلیون تومان صورت گرفت؛

تجهیز کارگاه‌های دانشگاه آزاد واحد امیدیه

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه گفت: کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد امیدیه برای سال تحصیلی جدید با اعتبار 156میلیون تومان تجهیز شدند.

تجهیز کارگاه‌های دانشگاه آزاد واحد امیدیه
مهرداد افشون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در امیدیه اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه  با چهار رشته اصلی به عنوان نخستین دانشگاه آزاد اسلامی نفتی کشور در سال 67 راه‌اندازی شد.
وی ادامه داد: وجود مزار پنج شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در این دانشگاه یکی از مهم‌ترین افتخارات این واحد دانشگاهی است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه افزود: این دانشگاه در حال حاضر با هفت رشته کارشناسی ارشد، 11رشته کارشناسی 16 رشته کاردانی از جمله کارشناسی و کارشناسی ارشد نفت‌، کارشناسی و کارشناسی ارشد شیمی کاربردی‌، کارشناسی مدیریت صنعتی و کارشناسی صنایع شیمیایی و ... به دانشجویان خدمات آموزشی ارائه می‌دهد.
وی افزود: همچنین در حال حاضر بیش از 10 هزار دانشجو در این واحد دانشگاهی مشغول تحصیل هستند و خدمات آموزشی به بهترین شکل به دانشجویان ارائه می‌شود.
افشون تصریح کرد: این دانشگاه با وسعتی به میزان بیش از 15 هکتار و 27هزار و 765 متر مربع فضای آموزشی اداری، رفاهی و 30 آزمایشگاه و کارگاه از جمله آزمایشگاه فیزیک، شیمی، نفت، مکانیک، حفاری و 9 سایت کامپیوتر و اینترنت است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد امیدیه عضو انجمن بین‌المللی spe است، گفت: همچنین چهار انجمن علمی نفت، شیمی، مدیریت پلیمر در این دانشگاه فعال هستند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه اضافه کرد: باتوجه به آغاز سال تحصیلی جدید و ارائه خدمات آموزشی هرچه بهتر به دانشجویان تجهیز آزمایشگاه‌‌ها و کارگاه‌های این واحد آموزشی در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به اعتبار 156 میلیون تومانی هزینه شده در این زمینه، اظهار داشت: آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های این واحد دانشگاهی در نیمسال نخست امسال در بهترین شرایط آماده حضور دانشجویان است.
افشون با اشاره به خریداری سه دستگاه پیشرفته کنترل فرآیند برای کارگاه‌های فنی و مهندسی خاطرنشان کرد: این دستگاه‌ها با اعتبار بالغ بر 66 میلیون تومان برای آزمایشگاه‌های فنی و مهندسی خریداری شدند.
وی با اشاره به خریداری 10 دستگاه مکانیک سیار، افزود: آزمایشگاه‌های مکانیک دانشگاه با هزینه 60 میلیون تومان تجهیز شدند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه ادامه داد: 30 میلیون تومان اعتبار در هر نیمسال برای خرید مواد آزمایشگاهی در دانشگاه هزینه می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول