اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دفاع مقدس شرکت گاز مازندران خبر داد:

افتتاح پروژه گازرسانی به کلاردشت در هفته دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد دفاع مقدس شرکت گاز استان مازندران از افتتاح پروژه گازرسانی به کلاردشت همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

افتتاح پروژه گازرسانی به کلاردشت در هفته دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران، محسن عرب‌مقصودی در سومین جلسه ستاد دفاع مقدس و هفته کرامت شرکت گاز مازندران اظهار داشت: آنهایی که بصیرت ندارند خیلی زود فریب می‌خورند، در جبهه باطل قرار می‌گیرند و بی‌آنکه خود بدانند به ابزار دست استکبار تبدیل می‌شوند.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران هفته دفاع مقدس را یادآور حماسه‌آفرینی ایثارگران ایران اسلامی دانست و گفت: در واقع هفته دفاع مقدس هفته دفاع از ارزش‌های انقلاب است.
عرب‌مقصودی ادامه داد: هفته دفاع مقدس روح انسان را صیقل داده و این یادآوری‌ها و تجدید بیعت‌ها با شهدای گرانقدر می‌تواند انسان را از غفلت مصون بدارد.
وی خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با ایمان‌ها، همت‌های بلند، مطرح شدن آرمان‌ها، زنده نگاه داشتن شعائر اسلامی و از خودگذشتگی بوجود آمد.
این مسئول با اشاره به افتتاح پروژه گازرسانی به کلاردشت همزمان با هفته دفاع مقدس، بیان داشت: این افتتاحیه‌ها نشانه ایمان و همت کسانی است که با یاد و راه شهدا تجدید بیعت می‌کنند تا راه شهدا زنده باقی بماند.
عرب‌مقصودی ادامه داد: راه امام و شهدا به ما می‌آموزد که برای حفظ دین باید فداکاری کرد و برای حفظ قرآن باید از همه چیز گذشت.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران هفته دفاع مقدس جبهه دشمن را بسیار شکننده و آسیب‌پذیر دانست و عنوان کرد: این مساله در هشت سال دفاع مقدس نیز به خوبی مشهود بود.
وی تصریح کرد: دشمن قدرت و اراده سترگ ملت ایران را در هشت سال دفاع مقدس به خوبی لمس کرد و این ارزش‌ها و دلاوری‌ها باید به بهترین نحو به نسل‌های جوان انقلاب نیز منتقل شود.
عرب‌مقصودی قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی را مبتنی بر ایمان درونی نیروهای بسیجی و مومن برشمرد و گفت: این نیرو انقلاب را حفظ می‌کند و انسان با قدرت تقوا، ایمان خود را حفظ خواهد کرد.
این مسئول تاکید کرد: تمام تلاش ما بر این است که همگام با تمام دستگاه‌های اجرایی، محیط و فضای ادارات را در این هفته به شایستگی با نام و یاد شهدای گرانقدر و دلاوری حماسه آفرینان، زینت دهیم که تجدید میثاق با شهدای دفاع مقدس خواهد بود.
دبیر ستاد دفاع مقدس شرکت گاز مازندران نیز در این جلسه با بیان اینکه 30 برنامه در شرکت گاز مازندران برای هفته دفاع مقدس پیش بینی شده، ابراز داشت: تلاش داریم تا هفته دفاع مقدس در شرکت گاز مازندران به بهترین نحو برگزار شود.
سید حمزه عمادی آذین‌بندی نمادین دفاع مقدس در ستاد و نواحی، برپایی نمایشگاه عکس، برپایی محفل انس با قرآن و تقدیر از نفرات برتر قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی یا عنوان نامه‌ای به یک رزمنده، برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و شرکت بسیجیان گاز مازندران در نماز جمعه را از جمله برنامه‌های این شرکت در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.
فرمانده بسیج شرکت گاز مازندران همچنین برپایی کلاس طرح روشنگری و بصیرت، برگزاری مسابقه کتابخوانی، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزار هفتمین یادواره شهدا و انتخاب چهره‌های ماندگار هشت سال دفاع مقدس، دیدار با خانواده معزز شهدا، همایش عفاف و حجاب برای خواهران، اختتامیه طرح هجرت سه و دیدار از آسایشگاه جانبازان را از دیگر برنامه‌های ستاد دفاع مقدس گاز مازندران عنوان کرد.
وی همچنین از افتتاح ساختمان جدید اداره گاز ناحیه بهشهر مزین به نام شهید فرحی در هفته دفاع مقدس خبر داد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول