اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌برگزار کنندگان ‌کنفرانس دانشجویی مهندسی برق تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: مراسم تجلیل از کمیته اجرایی و دانشجویی چهاردهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی برق ایران در آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد.

‌برگزار کنندگان ‌کنفرانس دانشجویی مهندسی برق تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه در این مراسم گفت: این همایش یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای علمی کشور بود که برای نخستین بار در کرمانشاه اتفاق افتاد.
عبدالحمید پاپ‌زن با اشاره به اظهار‌نظر اساتید و شرکت کنندگان در همایش درباره ظرفیت بالای دانشگاه صنعتی در برگزاری رویدادهای بزرگ علمی و همچنین وجود آرمان‌ها، تفکرات بزرگ و آینده‌نگر که در این دانشگاه با وجود موانع فیزیکی به منصه ظهور رسیده است، بیان داشت: امیدواریم که بتوانیم دانشگاه صنعتی کرمانشاه را به یک دانشگاه توسعه یافته و هدفمند در کشور تبدیل کنیم.
وی ادامه داد: با کمک اعضای هیئت علمی، مسئولان دانشگاه و دانشجویان می‌توانیم برنامه‌ریزی‌های جدید برای توسعه دانشگاه صنعتی و تبدیل ایده‌های خلاقانه و علم به ثروت در دانشگاه ‌داشته باشیم‌.
پاپ زن در پایان مراسم از محمد جوادیان دبیر علمی همایش، محمد حسن تیمورپور دبیر اجرایی همایش، دودمان تیپی (مدیریت پژوهشی دانشگاه)، ابوالقاسم قاری مدیر امور اداری مالی و اعضای هیئت علمی، کارکنان و مسئولان دانشگاه، کمیته اجرایی و دانشجویی به ویژه بسیج دانشجویی و تعاونی دانش‌بنیان دانشگاه تقدیر کرد.
در این جلسه با حضور دودمان تیپی، دبیران علمی و اجرایی و سایر دست‌اندرکاران، بر‌اساس مدل تحلیلی (swot) کل روند کنفرانس تجزیه و تحلیل شد تا در آینده شاهد برگزاری هر چه با‌شکوه‌تر برگزار کردن چنین رویدادهای علمی باشیم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول