اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان:

شهر سلطانیه به واحد انتظامی نیاز دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه شهر سلطانیه یک میراث فرهنگی و تاریخی عظیم محسوب می‌شود، از نیاز این شهر به ایجاد واحد انتظامی خبر داد.

شهر سلطانیه به واحد انتظامی نیاز دارد
سردار یحیی شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نیروی انتظامی استان زنجان برای احداث واحد انتظامی در شهر سلطانیه اعتبار پیش‌بینی کرده است.
وی با اشاره به تامین اعتبار واحد انتظامی از اعتبارات استانی افزود: مبلغ پیش‌بینی شده برای احداث این واحد انتظامی 250 میلیون تومان است.
فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: در سفر استاندار زنجان به شهر سلطانیه واگذاری زمین توسط شورای شهر سلطانیه برای احداث واحد انتظامی به تصویب رسیده است.
وی با اشاره به اینکه قرار است تا هفته نیروی انتظامی یک زمین در اختیار این نیرو برای احداث واحد انتظامی قرار بگیرد، ابراز امیدواری کرد: احداث واحد انتظامی شهر سلطانیه در هفته نیروی انتظامی کلنگ‌زنی شود.
سردار شرفی خاطرنشان کرد: شهر سلطانیه به دلیل دارا بودن چهره جهانی گنبد آن، بازدیدکنندگان جهانی دارد.
وی بر بسترسازی مناسب در سطح شهر و اطراف گنبد برای جذب گردشگر تاکید کرد و گفت: برای تبدیل گردشگری به عنوان محور توسعه شهر باید اقداماتی در این راستا انجام شود.
فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان بر همخوانی معماری واحد‌های تجاری تازه تاسیس با فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی و به تبع آن بومی تاکید کرد.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره چرایی درخواست فرمانده نیروی انتظامی در شورای اداری تشکیل شده در شهر سلطانیه برای ایجاد واحدهای امر به معروف و نهی از منکر گفت: تشکیل واحدهای امر به معروف و نهی از منکر چند بعدی است.
سردار شرفی با اشاره به برخی مزاحمت‌های گزارش شده برای گردشگران تصریح کرد: برخی شهرها تجربه تشکیل پلیس ویژه گردشگری را نیز دارند که خدماتی را به گردشگران ارائه می دهد.
وی تشکیل پلیس ویژه گردشگری را یک پیشنهاد از طرف نیروی انتظامی اعلام و تاکید کرد: پلیس ویژه گردشگری با مهارت‌هایی خاص از جمله تسلط به چند زبان و رعایت فرهنگ متناسب گردشگران می‌تواند به بهبود روند کمک کند.
وی اصلاح ورودی شهر سلطانیه را در راستای سامان بخشی به عبور و مرور خودروها از جمله موتورسوارها از این مسیر دانست و تصریح کرد: مسیر ورودی به این شهر با دو بانده شدن اصلاح می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به بالا بودن آمار تصادفات در جاده ترانزیت قدیم زنجان ـ تهران، بر اصلاح این جاده تاکید کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول