اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان:

سوخت‌رسانی به مردم با کنترل دقیق انجام شود

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: سوخت‌رسانی به مردم باید با کنترل دقیق و در نهایت آرامش انجام شود.

سوخت‌رسانی به مردم با کنترل دقیق انجام شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فریدون یاسمی صبح امروز در جلسه هم‌نشست روسای نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با بیان این خبر اظهار داشت: نباید هیچ‌گونه خللی در سوخت‌رسانی به مردم استان ایجاد شود.
وی با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما افزود: خدمت صادقانه به مردم و ایجاد زمینه رفاه آنها امری ضروری است و باید در این راستا تلاش مضاعف صورت گیرد.
یاسمی خاطرنشان کرد: توجه جدی به امر مهم سوخت‌رسانی با عنایت به فرارسیدن فصل سرما، پیگیری و نظارت بر فعالیت نفتکش‌ها، نظارت کافی بر عملکرد فروشندگان، مجاری عرضه و پیمانکاران حمل ونقل، توجه جدی به افزایش جایگاه‌های سی ان جی با توجه به نیاز استان، مصرف بهینه فرآورده‌های نفتی، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و حضور موثر روسای نواحی در ارائه خدمات به مردم باید مورد توجه قرار گیرد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در ادامه جلسه به تعامل و ارتباط لازم با مسئولان محلی و نمایندگان مجلس پرداخت و راهکارهای لازم در این زمینه را ارائه داد.
یاسمی همچنین بر دقت و حساسیت لازم در اجرای دستورالعمل مبارزه با قاچاق سوخت و روش یکنواخت توزیع سوخت توسط مسئولان محلی، اعمال نظارت شرکت در تحویل میزان سوخت به بخش‌های مختلف مصرف و آمادگی برای تامین سوخت مورد نیاز در صورت قطع گاز طبیعی تاکید کرد.
در ادامه جلسه مسئولان ستادی و روسای نواحی به ارائه گزارش اقدامات و پیشنهادات در مورد موضوعات جلسه پرداختند.
این جلسه با هدف سوخت‌رسانی مطلوب در فصل سرما و جلوگیری از قاچاق سوخت، توسعه زیرساخت‌های سوخت‌رسانی و بررسی مشکلات موجود در نواحی برگزار شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول