اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در دنیا انجام شد؛

ساخت میز تنیس با پایه متحرک در خراسان‎جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت خراسان جنوبی و مسئول کمیته توسعه فدراسیون تنیس رومیزی گفت: برای نخستین بار در دنیا، میز پایه متحرک تنیس رومیزی به صورت استاندارد، حتی از نظر فدراسیون جهانی در خراسان جنوبی طراحی شد.

ساخت میز تنیس با پایه متحرک در خراسان‎جنوبی
علیرضا حمیدی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: پایه‎های این میز تنیس در ابعاد 40، 46، 56، 66 و 76 سانتیمتر به صورت متحرک طراحی و برای تمام رده‎های سنی تدارک دیده شده است.
وی که خود سازنده این نوع میز متحرک است، تصریح کرد: در آسیا آموزش تنیس برای کودکان از هشت سال به بعد و در اروپا این آموزش برای سنین بالای 10 سال امکان‎پذیر است و این در حالی است که با ساخت این میز متحرک آموزش تنیس برای رده سنی بیش از دو سال به راحتی میسر است.
رئیس هیئت خراسان جنوبی و مسئول کمیته توسعه فدراسیون تنیس رومیزی با قدردانی از رئیس تربیت بدنی خراسان‎جنوبی برای اختصاص بودجه برای ساخت این نوع میز گفت: برای رشد و ترویج ورزش تنیس رومیزی، تاکنون تعداد 80 میز پایه متحرک در شهرستان‎ها و 40 میز در روستاهای خراسان‎جنوبی توزیع شده است.
حمیدی از آموزش 800 مربی مهد کودک توسط سید نادر شیخی، دبیر هیئت تنیس روی میز گلستان خبر داد و افزود: تاکنون 120 مهد کودک با 15 هزار خردسال، توسط مربیان آموزش دیده‎اند.
گفتنی است مسابقات تنیس رومیزی رده نونهالان کشور با شرکت 25 استان و 96 ورزشکار در سالن آزادی گرگان از 25 شهریور ماه آغاز شده و تاکنون 16 نفر به مرحله پایانی راه یافتند که از این تعداد 10 نفر به دسته برتر راه پیدا می‎کنند.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول