اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

تکلیف بیمارستان سوختگی اردبیل در دولت دهم تعیین می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردبیل گفت: تکلیف احداث بیمارستان تروما (سوختگی اردبیل) تا پایان دوران خدمتگزاری دولت نهم تعیین شده است و به سرانجام می‌رسد.

تکلیف بیمارستان سوختگی اردبیل در دولت دهم تعیین می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری در مراسم تجلیل از بهورزان در بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل اظهار داشت: در سفر اخیر هیئت دولت به استان اردبیل و در جلسه شورای اداری که با حضور وزیر معین مرکز استان، وزیر بهداشت و درمان برگزار شد، خواستار تکمیل بیمارستان ترومای اردبیل شدیم که وحید دستجردی قول مساعد برای تکمیل این بیمارستان تا پایان دولت دهم داد.
وی با یادآوری این‌که در حوزه سلامت و بهداشت در شش سال گذشته در استان اردبیل کاری انقلابی انجام شده است، تصریح کرد: در همین مدت علاوه بر تکمیل بیمارستان امام و راه‌اندازی واحدهای مختلف جراحی قلب، توراکس و برخی دیگر از بخش‌ها سعی کردیم شایسته‌ترین خدمات را به مردم به ویژه بیماران و خانواده‌های آنها ارایه کنیم که افتتاح هتل‌اینگ بیمارستان امام اردبیل از جمله آنها است.
اکبری خاطر نشان کرد: با راه‌اندازی این مجموعه اردبیل به صورت شایسته میزبان بیماران خارج از کشور است که با کمترین دغدغه می‌توانند در این بخش اسکان یافته و در کنار بیماران خود به مداوا و مراقبت اقدام کنند.
به گزارش فارس، فرماندار اردبیل در ادامه سخنان خود به ضرورت برگزاری جشن بزرگ تکمیل شبکه‌های درمانی روستایی در استان اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: با همراهی کادر پزشکی در سال‌های اخیر سرعت عمل خوبی را در حوزه خدمت‌رسانی در بخش درمان و دارو شاهد بودیم به طوری که پرستاران و بهورزان توانستند با خدمات شبانه‌روزی خود بسیاری از افراد بستری شده را مراقبت کرده و سلامتی آنها را بازگردانند.
این مقام مسئول با بیان این‌که بعد از پیروزی انقلاب توجه ویژه‌ای به مراکز بهداشتی شده است، اضافه کرد: احداث خانه‌های بهداشت در مراکز روستایی محروم از جمله این اقدامات است که در دولت نهم و دهم با قوت و قدرت بیشتر انجام شده است.
وی یکی از اقدامات ماندگار دولت خدمتگزار را در حوزه ارتقای شاخص‌های سلامت تشکیل هسته‌های پزشک خانواده در جامعه و در بین خانواده‌ها اعلام کرد و گفت:‌ این کار سبب شده است تا خانواده‌ها به امنیت بیشتر بهداشت و سلامت خود بیندیشند و در این زمینه اقدامات مفیدی را برای ارتقای وضعیت بهداشتی و درمانی انجام دهند.
به گزارش فارس، در این مراسم رئیس مرکز بهداشت استان در سخنانی افزود: با حضور به موقع و مؤثر پزشکان، پرستاران و بهورزان در مراکز بهداشتی آمار مرگ و میر در استان اردبیل کاهش چشمگیر یافته است.
منوچهر براک در ادامه سخنان خود تصریح کرد: ‌استان اردبیل از نظر شاخص سلامتی به ویژه کاهش مرگ و میر مادران و نوزادان در جایگاه مناسبی قرار دارد به طوری که از میانگین کشوری نیز تعداد مرگ و میرها در مادران و نوزادان پایین‌تر است.
وی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: امسال تمام سعی خود را به کار بستیم تا با تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های نیمه‌تمام چرخه بهداشت و سلامت استان را با راه‌اندازی خانه‌های بهداشت تکمیل کرده و جشن استقلال و بهره‌برداری کامل از شبکه بهداشت را در استان برپا کنیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول