اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش فهرج خبر داد:

بهره‌برداری از 4 مدرسه عشایری در فهرج

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش فهرج گفت: 4 مدرسه عشایری از ابتدای سال تحصیلی جدید در فهرج بهره‌برداری می‌شوند.

بهره‌برداری از 4 مدرسه عشایری در فهرج
علی بیت‌اللهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در فهرج اظهار داشت: با توجه به رویکرد وزارت آموزش و پرورش مبنی بر تسهیل فرآیند آموزش و با توجه به تأکیدات مقام عالی وزارت بر اجرای طرح‌های تحول بنیادین در آموزش و پرورش و بالا بردن سطح کیفی آموزش در مدرسه‌ها، طرح هوشمندسازی آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: به همین منظور هر شهرستان با توجه به میزان آمادگی و آمار دانش‌آموزی که دارد، این طرح را به اجرا در آورده است و در این راستا در نخستین مرحله آغاز این طرح باید تعدادی از مدرسه‌های منتخب را به کلاس‌های هوشمند مجهز و راه‌اندازی کنیم.
بیت‌اللهی تصریح کرد: مدرسه‌های راهنمایی نمونه دولتی رسول اکرم (ص) و دبیرستان‌های آسیه، باقرالعلوم (ع) و ثارالله در مرحله نخست اجرای طرح هوشمندسازی مدرسه‌ها در سطح شهرستان فهرج هوشمند می‌شوند.
وی گفت: با مطالعات و تحقیقات به عمل آمده، تصمیماتی اتخاذ شده است تا این مدرسه‌ها در آغاز اجرای طرح مجهز به کلاس‌های هوشمند شده و در مراحل بعدی طرح، مدرسه‌های دیگر نیز به جمع مدرسه‌های مجری این طرح اضافه شوند.
بیت‌اللهی بیان کرد: طی یک برنامه‌ریزی مدون همه مدرسه‌های این شهرستان در آینده با تخصیص ردیف خاص اعتباری ویژه این طرح به کلاس‌های هوشمند تجهیز می‌شوند.
وی گفت: با اجرای این طرح تجهیزات مدرن و الکترونیکی از قبیل ویدئو پروژکشن، سیستم رایانه، شبکه اینترنت پرسرعت و تخته الکترونیکی در مدرسه‌های هوشمند توزیع می‌شود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان فهرج با اشاره به هفته بازگشایی مدرسه‌ها و دفاع مقدس عنوان کرد: ساماندهی زمان آموزش در دوره ابتدایی، اجرای شیوه‌نامه امر به معروف و نهی از منکر، تحویل چهار مدرسه عشایری و ... از جمله برنامه‌های این اداره در سال تحصیلی جاری است.
همچنین حسین زین‌الصالحین با اشاره به نزدیکی بازگشایی مدرسه‌ها به خبرنگار فارس اظهار داشت: همه مسئولان و مدیران اداره‌ها، دهیاری‌ها و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا باید در بازگشایی مدرسه‌ها در مراسم جشن شکوفه‌ها و جوانه‌ها در 30 شهریورماه و همچنین در سوم مهرماه مشارکت فعال و مستمر داشته باشند.
وی بازگشایی مدرسه‌ها را یک رویداد مهم و تأثیرگذار در جامعه عنوان کرد و افزود: هر سال با فرا رسیدن ماه مهر این رویداد باشکوه، حال و هوای خاصی میان مردم ایجاد می‌کند و شور و نشاط مضاعفی را در سطح شهر و روستاها به همراه می‌آورد.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان فهرج تصریح کرد: مجموعه عوامل مؤثر در برگزاری جشن روز بازگشایی باید به نحوی برنامه‌ریزی کنند تا در سطح شهرستان امید و سرزندگی نمود پیدا کند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول