اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی با حضور مسئولان شهری و کشوری؛

رضایی مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مسئولان شهری و کشوری، محمودرضا رضایی به ‌عنوان مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان معرفی شد.

رضایی مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمدرضا عبدالرحیمی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان که در سالن مدیریت این فرودگاه برگزار شد اظهار داشت: فرودگاه بین‌المللی آبادان به لحاظ برخورداری از منطقه آزاد ارووند، خطوط ریلی و آبهای آزاد از موقعیت مناسب استراتژیکی سبیار خوبی برخوردار است.
وی افزود: فرودگاه بین‌المللی آبادان آماده و مستعد سرمایه‌گذاری است.
مدیر برنامه‌ریزی و نظارت فرودگاه‌های کشور تصریح کرد: این فرودگاه با وجود قابلیت‌های باپتانسیل در صورت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی قابلت توسعه به فرودگاه مرکزی فرامنطقه‌ای را دارد.
وی خاطرنشان کرد: افزایش و رشد قابل توجه تعداد مسافران از دو میلیون و 635 هزار نفر به چهار میلیون و 600 هزار نفر گواهی بر این ادعاست.
عبدالرحیمی اضافه کرد: همچنین رشد 13 درصدی ناوگان هوایی و افزایش 65 درصدی پروازهای این فرودگاه حاکی از پتانسیل و استعدادهای بالقوه آن است.
وی با بیان اینکه طی پنج سال گذشته شاهد رشد پروازها و افزایش مسافران در این فرودگاه بوده‌ایم یادآور شد: فرودگاه بین‌المللی آبادان مستعد توسعه در ابعاد مختلف است.
مدیر برنامه‌ریزی و نظارت فرودگاه‌های کشور بیان کرد: برنامه‌ریزی کلان توسعه فرودگاه متناسب با افزایش تقاضا، توسعه زیرساخت‌ها و ارتقای کیفیت خدمات، ایمنی عملیات هوانوردی بر سااس همکاری و تعامل دو جانبه با سازمان منطقه آزاد اروند و نمایندگان مردم در مجلس در دستور کار قرار دارد.
وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم با زودی شاهد ارتقا و پیشرفت هر چه بیشتر این فرودگاه در سطح کشور باشیم.
در پایان مراسم از زحمات کاظم نداف‌پور، مدیر اسبق فرودگاه بین‌المللی آبادان تقدیر و محمودرضا رضایی به‌عنوان مدیر جدید این فرودگاه معرفی شد.
انتهای پیام/ص30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول